همکاری دستگاه های اجرایی حلقه توسعه خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: همدلی و همکاری دستگاه های اجرایی و قضایی در استان ، روند توسعه را شتاب می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قناعت استاندار خراسان جنوبی در دیدار اعضای شورای قضایی گفت: دستگاه‌های اجرایی در کنار دادگستری و نهاد‌های تابعه و نمایندگاه مجلس برای پیشرفت و توسعه استان هماهنگ و همسو تلاش خواهند کرد.

 وی گفت: به علت تحریم‌ها و برخی کوتاهی‌ها در گذشته، امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی بر مردم تحمیل می‌شود.

قناعت گفت: با وجود این مشکلات مردم همچنان به نظام وفادارند و باید با تکیه بر توان داخلی و با تمام توان برای حل این مشکلات تلاش کنیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم امید در بین مردم ایجاد شده است و خراسان جنوبی ظرفیت‌های مغفول مانده بسیاری دارد که با بهره گیری از آن می‌توانیم روند توسعه استان را شتاب دهیم.

حجت الاسلام حمیدی  رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در دادرسی الکترونیک، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

او گفت: پس از شیوع کرونا برای کاهش تردد مردم، ارائه خدمات غیر حضوری در دستور کار قرار گرفت که در این راستا ۷۲ هزار دادگاه آنلاین در کشور بگذار شده که ۶۰ هزار دادگاه آنلاین مربوط به خراسان جنوبی بوده است.

حجت الاسلام حمیدی گفت: دستگاه قضا ملجا و پناهگاه مردم است و سالانه ۹۰۰ هزار نفر به مجتمع‌های قضایی و دادگستری‌های استان مراجعه می‌کنند که این آمار نشان از اعتماد مردم به قوه قضائیه دارد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: دادگستری استان آمادگی دارد با همدلی و هماهنگی و در کنار دستگاه‌های اجرایی، برای ارائه خدمات به مردم و توسعه استان بیش از پیش تلاش کند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.