ریحانی:

مراکز درمانی سپاه به دنبال پول درآوردن نباشند

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : مراکز درمانی سپاه به دنبال پول درآوردن نباشند و رعایت حال بیماران را بکنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه مراکز درمانی سپاه باید ملجا کسانی باشند که مشکل داشته و بعضا هزینه های درمان را ندارند، گفت : ما در سپاه بهداری و درمانگاه راه اندازی نکرده ایم که پول دربیاوریم، بلکه در پی حل مشکلات مردم هستیم.

او گفت : مراکز درمانی سپاه به دنبال پول درآوردن نبوده بلکه با هدف خدمت به نیازمندان به عنوان یکی از آرمان های پیروزی انقلاب راه اندازی شده اند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: مراکز درمانی سپاه باید رعایت حال مردم را کرده و نگاه درآمدزایی نداشته باشند.

ریحانی افزود: اگر مراکز درمانی سپاه نمی توانند مشکلات مردم به ویژه نیازمندان را رفع کنند، باید آنها را برای حل مشکلاتشان به بخش های دیگر ارجاع بدهند.

ریحانی اشاره ای هم به کمبود پرستار در کشور داشت و گفت: در کشور به اندازه نیاز پرستار نداریم و همین باعث شده ارائه خدمات پرستاری سخت شود.

او سپس اشاره ای هم به خدمات پرستاران و کادر درمان در دو سال گذشته داشت و گفت: انصافا کادر درمان در دوران کرونا چهره زیبایی از خود به نمایش گذاشتند.

ریحانی اشاره ای به فلسفه نامگذاری سالروز ولادت حضرت زینب(س) به نام روز پرستار داشت و افزود: اگر پرستاری های حضرت زینب (س) از امام سجاد(ع) نبود، امروز نمی توانستیم از تمدن اسلامی حرف بزنیم.

او افزود: پرستاری های حضرت زینب(س) سبب شد نهضت حسینی و فرهنگ عاشورایی زنده بماند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.