الکترونیکی شدن احراز هویت مکانی

مدیرکل پست استان کرمانشاه از الکترونیکی شدن احراز هویت مکانی متقاضیان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فتاح مدیرکل پست استان کرمانشاه با بیان اینکه گفت : متقاضیان برای احراز هویت مکانی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پستی ندارند و می‌توانند در منزل با مراجعه به سایت gnaf.post.ir احراز هویت مکانی خود را دریافت کنند.

او گفت : در این طرح پس از ارسال درخواست متقاضی شناسه‌ای برای فرد مورد نظر ارسال می‌شود که پس از آن ماموران اداره پست به آدرس مراجعه می‌کنند و شناسه توسط ماموران تایید می‌شود.

مدیرکل پست استان با بیان اینکه بسیاری از دستگاه‌های دولتی از جمله نیروی انتظامی، بانک ها، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و ... برای انجام کار‌های ارباب رجوع نیازمند احرازهویت مکانی مراجعه کنندگان هستند، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا الکترونیکی شدن احراز هویت مکانی تاثیر به سزایی در کاهش مراجعات حضوری دارد.

حمیدرضا فتاح با اشاره به اهمیت طرح افزود: در برخی موارد آدرس‌هایی که داده می‌شود، واقعی نیست و دستگاه‌های اجرایی با مشکل مواجه می‌شوند، اما با اجرای این طرح خطا‌های ایجاد شده به حداقل موارد می‌رسد.

او با بیان اینکه یک میلیون و ۲۷۰ هزار اطلاعات مکانی در استان کرمانشاه ثبت شده است، گفت: در این طرح رکورد تمام شهر‌ها و روستا‌های استان کرمانشاه به هنگام سازی شده است.

او افزود: در استان کرمانشاه ۱۲۵ واحد پستی شهری و روستایی و ۱۳۰ دفتر پیشخوان به هم استانی‌ها خدمات ارائه می‌دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.