نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

قشر پرستار توانسته امید را در دل بیماران ایجاد نماید

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار گفت: روز پرستار با الگو گیری از حضرت زینب (س) نام‌گذاری شده و طبیعتاً پرستاران که الگوی آن‌ها حضرت زینب است، زینب‌وار در خدمت بیماران خواهند بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی، مسئول نهاد رهبری و جمعی از مسئولان دانشگاه با حضور در مراکز آموزشی درمانی شهید مصطفی خمینی و آیت‌الله طالقانی شهر ایلام، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت هفته پرستار، از زحمات و تلاش‌های پرستاران شاغل در بخش‌های مختلف این بیمارستان‌ها تقدیر و تشکر نمود.

در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار با حضور در بخش‌های مختلف این بیمارستان‌ها فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و هفته پرستار را به پرستاران تبریک گفت و با اهدای شاخه گل از ایثار و فداکاری آنان در راه خدمت به بیماران تقدیر و تشکر نمود.

در حاشیه این آیین تجلیل حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و هفته پرستار گفت: قشر پرستار برای سلامت جامعه ما بیشترین تلاش را دارند و توانسته‌اند امید را در دل بیماران ایجاد نمایند.

او ادامه داد: روز پرستار با الگو گیری از حضرت زینب (س) نام‌گذاری شده و طبیعتاً پرستاران که الگوی آن‌ها حضرت زینب است؛ زینب‌وار در خدمت بیماران خواهند بود.

او اظهار کرد: ما هم بر خود وظیفه دانستیم که از این قشر زحمتکش تقدیر و تشکر کنیم و با حضور در بین این عزیزان ضمن تبریک این مناسبت، از زحمات و تلاش‌های شایسته آنان تقدیر و تشکر به عمل آوریم و به آن‌ها بگوییم که قدردان ایثار و فداکاری آنان هستیم.

در بخش دیگری از این بازدید حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار با بیماران بستری در بخش‌های مختلف این بیمارستان‌ها دیدار و عیادت نمود و ضمن دلجویی و آرزوی سلامتی؛ شفای عاجل آنان را از درگاه خداوند مسئلت کرد و در ادامه نیز در رابطه با نحوه خدمات‌دهی و میزان رضایتمندی از خدمات ارائه شده، با بیماران بستری گفت و گو نمود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.