برترین‌های دیدار‌های روز دوم والیبال دختران نوجوان کشور مشخص شدند

رییس هیات والیبال شاهرود گفت: رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال دختران نوجوان روز دوشنبه با برتری تیم‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان و گلستان پیگیری شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سعید طبسی رییس هیات والیبال شاهرود گفت: در دیدار‌های روز دوم از گروه «الف» اصفهان در سه ست متوالی بر آذربایجان غربی غلبه کرد و گلستان با نتیجه مشابه سه بر صفر از سد تیم گیلان عبور کرد.

او ادامه داد: در دیدار‌های گروه «ب» این رقابت‌ها نیز تهران با حساب سه بر یک بر مازندران غلبه کرد و کرمان با نتیجه سه بر صفر مغلوب خراسان رضوی شد.

رییس هیات والیبال شاهرود ابراز داشت: تیم‌های سمنان (شاهرود) و استان مرکزی در روز دوم مسابقه‌ها استراحت داشتند.

طبسی با بیان اینکه برگزاری رقابت‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و موازین پیشگیری از کرونا انجام می‌شود، افزود: تمامی دیدار‌ها با حضور میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر برگزار می‌شود.

رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال دختران نوجوان باشگاه‌های ایران با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه پنج تیمی از روزگذشته (یکشنبه) آغاز شده و به مدت ۶ روز ادامه دارد.

در گروه «الف» تیم‌های اصفهان، گلستان، گیلان، مرکزی و آذربایجان غربی با هم رقابت می‌کنند و در گروه «ب» تیم‌های تهران، کرمان، خراسان رضوی، مازندران و سمنان (شاهرود) به مصاف یکدیگر می‌روند.

در شهرستان شاهرود ۱۴ باشگاه والیبال بانوان و ۲ بانوی داور در سطح ملی فعالیت دارند

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردو‌های آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.