ربیعی: از نیم فصل دوم در ورزشگاه شهدای مس بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص نتایج این تیم در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص نتایج خوب این تیم در لیگ برتر  اظهار کرد: پس از این که مشخص شد ما باید بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار کنیم، هر روز برای تمرین به این ورزشگاه می‌رفتیم و این موضوع باعث ایجاد ناهماهنگی در تیممان شد. در اولین بازی لیگ مقابل سپاهان شکست خوردیم و بازی پدیده هم لغو شد. در دیدار با فولاد خوزستان هم شکست خوردیم و پس از وقفه‌ای که به دلیل بازی‌های تیم ملی ایجاد شد، توانستیم به هماهنگی برسیم و در ۴ دیدار پیاپی هم مقابل حریفانمان پیروز شده ایم.

او ادامه داد: پس از این که از طرف سازمان لیگ اعلام شد که تیم‌ها نباید در ورزشگاهی با چمن مصنوعی بازی کنند، ما در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه دیدارهایمان را برگزار می‌کنیم . طبق قول‌های مدیریت تیم از نیم فصل دوم لیگ برتر، بازی‌های خانگی را در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار خواهیم کرد. ورزشگاه سرچشمه به دلیل این که در ارتفاع بالایی قرار دارد، باعث اختلال در خواب بازیکنان ما شده است و شرایط سختی برای بازی در این ورزشگاه داریم.

او درباره پنالتی‌های گرفته شده برای این تیم در فصل جاری لیگ برتر گفت: فصل گذشته در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی برای ما حتی یک پنالتی هم گرفته نشد؛ اما امسال در ۴ بازی پیاپی داوران برای تیم ما پنالتی گرفته اند. به نظرم داوران نباید تحت ثاثیر هجمه‌ها قرار بگیرند که چرا برای یک تیم در ۴ بازی متوالی پنالتی گرفته شده است.

ربیعی در خصوص مصدومیت میثم تیموری گفت: متاسفانه مچ پای او پیچ خورد و عکسبرداری انجام شد. او ۲ هفته دیگر می‌تواند به تمرینات تیم اضافه شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار