مدیر کل امور اداری کارگزینی قوه قضائیه مطرح کرد؛

قضات قوه قضائیه چقدر حقوق می گیرند؟/ ماجرای فيش حقوقى ١٠٠ ميليونى در دستگاه قضا+ فیلم

برزویی درباره میزان حقوق کارکنان قوه قضائیه توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن برزویی مدیر کل امور اداری کارگزینی کارکنان اداره قوه قضائیه درباره حقوق و مزایای کارکنان گفت: با توجه قانون و نوع نگاه قانونگذاران، مسیر به سمت شفاف سازی است. در تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ همه دستگاه‌ها موکلف شدند که از خرداد ۱۴۰۰، همه اطلاعات پرسنلی را احصا کنند و پرداخت حقوق آن‌ها منوط به ثبت همین اطلاعات است.

وی ادامه داد: قانون ضوابط اجرایی بودجه ۱۴۰۰ در مواد ۴ و ۱۶ به این موارد اشاره کرده و همه دستگاه‌ها با این تکلیف مواجه هستند. ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه هم هر سه قوه را موکلف کرده است تا اطلاعات حقوقی کارکنان خود را ثبت کنند. ما با دو تکلیف روبرو هستیم. یکی آنکه در راستای این مقررات به وظیفه قانونی خود عمل و اطلاعات آماری را در راستای شفاف سازی در سامانه ثبت کنیم. مورد بعدی اینکه وظایف عمده قوه قضائیه مربوط به ۱۳۵۶ است و برگ سوم آن مربوط به نظارت بر اجرای درست قوانین است.

برزویی افزود: دستگاهی که قرار است وظیفه نظارتی را اجرا کند، باید خودش از همه پیشگام‌تر باشد. تکلیفی که قانون بودجه ۱۴۰۰ برای دستگاه تعیین کرده، ثبت و ورود اطلاعات از خرداد ۱۴۰۰ است. بر اساس ماده ۴، باید اطلاعات پرسنل رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین و مشاغل کارگری را در سامانه ثبت کنید. قوه قضائیه در حال ثبت اطلاعات مربوط به همه قضات  و نیرو‌ حتی امریه و سرباز در سامانه است.

مدیر کل امور اداری کارگزینی قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه اطلاعات تمام کارکنان خود را تا خرداد ماه در سامانه کارکنان من درج کرده است.

وی گفت:ورود اطلاعات با دستگاه اجرایی است و تایید اطلاعات با سازمان امور استخدامی صورت می‌گیرد. قوه قضاییه فساد ستیز است و در کارش شفافیت موج می‌زند و برای تمکین اطلاعات هیچ محدودیت ندارد بعضی اطلاعات به خاطر نبود آگاهی از موضوع، منتشر می‌شود. قوه قضاییه باید جنبه و  بار‌های مطالبی را که منتشر می‌شود را بررسی کند.

برزویی ادامه داد: ما برای پرداخت حقوق نیاز به یک قانون داریم. مبانی همه پرداخت‌ها مشخص است و امکان دور زدن قانون وجود ندارد. آمار و اطلاعاتی که اخیرا منتشر شد و گفتند که برخی از کارکنان قوه قضائیه ۱۸۴ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند، اشتباه است زیرا طرح آن باید با مستندات کافی بیان شود.

برزویی گفت:سازمان اداری و استخدامی آمار از پرداخت حقوق‌ها ۳ قوه منتشر کرده است که در آن بیشترین و کمترین حقوق پرداختی توسط دستگاه‌ها اعلام شده است که اشتباه است. در محاسبات سازمان اداری و استخدامی میانگین حقوق ۹ ماهه کارکنان دستگاه‌ها محاسبه شده است در صورتی که تمام دستگاه‌ها از ابتدای سال ۸ ماه حقوق پرداخت کرده اند و هیچ کارمندی حقوق آذر ماه را دریافت نکرده است.

وی افزود:سازمان اداری و استخدامی چگونه حقوق آذرماه در محاسبه کرده است،حقوق و مزایا تعریف دارد و درآمد های اتفاقی و مزایا در تعریف حقوق نمی گنجد.

قضات قوه قضائیه چقدر حقوق می گیرند؟

برزوی درباره فیش حقوقی غیر متعارف یکی از کارکنان قوه قضائیه که توسط سازمان اداری و استخدامی منتشر شده است، گفت: مبلغ اشاره شده در آمار مربوط به معوقات یک سال گذشته یک پرسنل است سپس حقوق ۱۳ ماه بصورت یکجا پرداخت شده  در صورتی که مبلغ باید به ۱۳ تقسیم می شد. ۵۰ درصد از شاغلین قوه قضائیه ۷ میلیون تومان و ۳۶ درصد میان ۷ تا ۹ میلیون تومان حقوق می‌گیرند. مطابق قانون یک سقف حقوقی تعیین شده است. ۹۱۲ نفر از قضات عالی رتبه ما، حق قانونی خود را دریافت نمی‌کنند.

وی افزود: یکی دیگر از کسانی که مسئولان نسبت به حقوق وی اعتراض داشتند، او مدیر عالی رتبه یکی از سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه است و حقوق دریافتی این همکار ما ۱۴ میلیون تومان است و حتی پزشک هم هست و ۸ ماه هم حقوق معوقه دارد. آمادگی داریم هر اتفاقی که در هر دستگاهی گزارش شود، ما بصورت کاملا قانونی ورود خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۵۸ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
قاضی و دادستان و دادیار نگو.فقط احساس خدایی میکنن.انگار که خدا هستند.حرف نزن.برو بیرون.خفه شو.درونبند.نه آقا.امضا نمیکنم.اصلا به حرفت اهمیت نمیدن.یعنی واقعا همه جای دنیا این طوره.فکرنکنم.
Iran (Islamic Republic of)
محسن احمدی
۱۰:۴۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
حقوق کافی نباشد اعصاب ندارند جواب مردم را بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا دروغ به عرض مردم میرسونیین ابدار چی دسگاه قضا حقوق پایش ۵۰ میلیونه ،درضمن قضات از حق دفاع نمینمایند وحقوقهای نجومی ورشوههای کلان میگیرن د،کجاباید شکایتشون کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۲۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
دوستان حقوق قضات واقعا ناچیزه نسبت به کار سختی که دارن من قاضی نیستم ولی رشتم حقوق بوده، قضاوت بیمه نمیشن، بابت خ نه سازمانی از حقوق کسر میشه شما حقوق یک قاضی در ایران با کشوری مثل کره جنوبی مقایسه کنید یا یک کشور غربی یا اروپایی متوجه میشید که واقعا چیزی نمیگیرن اونایی که میگن فلان اقوامم تو دادگستریه 30 میلیون میگیره اینا همش دروغه، یه کارآموز قضایی اندازه دانشجو معلم حقوق میگیره واقعا به قضات ظلم شده و همین حقوق کم باعث ایجاد فساد میشه امیدوارم رئیس محترم قوه قضائیه به فکر دریافتی قضات باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۶ دی ۱۴۰۲
حقوق اون قضات که شریف و پاکدست هستن هرچقدر هم باشه کمه ولی متاسفانه در برخی پرونده ها برخی قضات براشون جا برای زیرمیزی های حتی چند صد میلیونی در هر فقره وجود داره علی رغم اینکه معتقد به فساد سیستماتیزه نیستم ولی خواهشا نهاد های نظارتی بصورت چراغ خاموش برن رصد کنند ببینن چه زیرمیزی هایی که توسط عده ای گرفته نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
حقوق قوه قضائیه بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
حقوق قاضی ها چقدره ؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۳:۲۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
لطفا اصلا منصب قضا را با شغل های دیگه مقایسه نکنید.به نظر من به یک قاضی باید حداقل صد میلیون تومان حقوق بدهند و کسانی که سابقه خدمتشان زیاد میشه حتی تا ۱۵۰ میلیون.اولا در بسیاری از کشورها به قضات و مدیران ارشد کشور و هیئت وزیران بیشترین حقوق رو میدهند برای اینکه اون مقام ارشد یا قاضی ارشد دچار فساد نشه و به رانت و رشوه گرفتن و شغل دوم و مسائل دیگه هم فکر نکنه.بعدش هم هر کسی رو که قاضی نمیکنند باید طرف آدم سخت کوشی باشه و در تست شخصیت و روانشناسی تشخیص داده بشه که روحیاتش به این شغل میخوره و به هیچ وجه سوابق محکومیت نداشته باشه.بعد اکثرا یا دکتر و کارشناس ارشد هستند یا بالاترین درجه حوزه.آزمون قضاوت ۵ مرحله مشکل داره و بعد از اون هم ممکنه طرف از گزینش و تحقیقات امنیتی و محلی رد بشه و بعد از اون هم کارآموزی.این مراحل مشکل و فشرده حداقل ۲ سال طول میکشه و بعد از اون هم تا آخر خدمتش باید به روز باشه و قوانین و منابع علمی و آرا وحدت رویه جدید رو مطالعه کنه.یک قاضی خیلی سخت کار میکنه و مطالعه میکنه به نوعی میشه گفت قاضی ها تا آخر عمر درس میخوانند.مسئولیت بسیار سنگین دارند و با یک کلمه اشتباه ممکنه کل سرمایه زندگیش رو بگذاره روی شغلش و خودش و خانوادش همیشه در معرض خطر جانی هستند چونکه در هر دعوایی هر ۲ طرف فکر میکنند که حقشان ضایع شده .یک قاضی نه تنها ممکنه مورد سوقصد قرار بگیره بلکه ممکنه بخاطر یک قضاوت اشتباه به شخصی مدیون بشه و دچار عذاب وجدان و عذاب اخروی بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
دوست عزیز . قضاوت هم شغلی مثل بقیه مشاغل هست یک پزشک. مهندس معلم پلیس و غیره هم باید همه روزه مطالعه کنند و بروز باشند. فکر نمی کنم شغل قضاوت خطرناک تر از یه مامور پلیس باشه یا استرس زا تر از یک مهندس و یا پزشک باشه که با کوچک ترین اشتباه ممکنه جان خودش و بقیه را به خطر بندازه. پس خواهشاً نخواه همه ثروت این کشور را تو جیب شما قضات بریزند.
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۰۰:۳۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
کمترین حقوق قاضی در سال ۱۴۰۲ ماهی ۲۰ میلیون تومان هست قضات هم سلسله مراتب دارند دادیار و بازپرس و دادستان و قاضی دادگاه تجدیدنظر و صلح و روحانیت و دیوان و غیره حقوق متفاوتی دارند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۵۶ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
خاله ام کارمند دادگستریه میگه ۴۰ میلیون قاضی ها حقوق میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۱:۴۵ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
حقوق‌یک‌قاضی‌چقدره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۴ تير ۱۴۰۲
دوستانی که کار قاضی رو با معلم قیاس میکنین،کار قاضی کجا ،معلم کجا؟ معلم سه ماه تعطیله ،پنج شنبه جمعم که میزنه میره تفریح قاضی تو خونشه با پرونده هاش،معلم روزا میره سر کااس سر بچه ها داد میزنه ۱۲ میاد خونه،قاضی نمیتونه بگه بالای چشمتون ابرو،تا ساعت ۲ نصف شبم پرونده باید بنویسه،روزهای کشیکو استرس کشیک شدن که یه طرف.شوهرم قاضی بوده ۲۰ سال ،اینا رو دیدم میگما.بعدم هوش و تخصص قاضی کجا ،معلم کجا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۴ تير ۱۴۰۲
دوستانی که کار قاضی رو با معلم قیاس میکنین،کار قاضی کجا ،معلم کجا؟ معلم سه ماه تعطیله ،پنج شنبه جمعم که میزنه میره تفریح قاضی تو خونشه با پرونده هاش،معلم روزا میره سر کلاس سر بچه ها داد میزنه ۱۲ میاد خونه،قاضی نمیتونه بگه بالای چشمتون ابرو،تا ساعت ۲ نصف شبم پرونده باید بنویسه، روزهای کشیک و استرس کشیک شدن که یه طرف.شوهرم قاضی بوده ۲۰ سال ،اینا رو دیدم میگما.بعدم هوش و تخصص قاضی کجا ،معلم کجا؟
Iran (Islamic Republic of)
امیرهوشنگ
۱۲:۴۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
با سلام بنده لیسانس گرافیک بعدازسی سال خدمت تازه سال 1402شده 12میلیون و واحدی داشتم برای سرپناه خانواده که کلاهبردار اونو برده الان آیا اون قاضی که 25مبلیون حفوقشه می‌تونه از چنگ کلاهبردار دربیاره تازه دادگستری میگه باید 150میلیون بدین دادرسی تامین خواسته ات و دادخواستت را قبول کنیم و پول وکیل و دادرسی هم 100میلیون
Iran (Islamic Republic of)
م م
۱۶:۱۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
همه کسایی که از سختی کار قضات به وجد اومدن وبهشون حق میدن.نتیجش همینه.که همون قاضی ای که میدونه به چه اشکالی حق مردم نابود میشه.لام تا کلام نمیره تو قوه مقننه دهن باز کنه بگه از این راهو روشهاست که این همه دزدیو غارتو قتلو غیره اتفاق میوفته.نشسته سر جاش از یه متن دستوریو کپی شده اطاعت میکنه اخر ماهم منتظر حقوقشه.بله همچین سختیهایی میکشن قضات.حالا یه عده میان میگن حقوقشون کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
یعنی من وارد این رشته نشم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۶ تير ۱۴۰۱
سلام . چرا و پرت هر کی تصور می کنه حقوق قاضیا بیشترین حقوق هست ؟ آقامون یک و نیم سال مونده بازنشسته بشه رئیس یه شعبه ست چهار ده میلیون حقوق می گیره صبح می‌ره شب میاد ۲۴ ساعده پرونده می خوونه. این شایعه ها رو کی می سازه نمی دونم شاید زیرمیزی می گیرند بیچاره قاضیا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
لطفاً واقع بین باشیم اونهایی که میگید چرا انقدر حقوق میگیرند نسبت به تلاشی که کردن واقعا خیلی خیلی پایین میگیرن خودتون میدونین که علوم قضایی حداقل یک رتبه دو رقمی میخواد ولی فرهنگیان با رتبه 10000یا15000هزار هم قبول میکنن . لطفاً واقع بین باشیم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
ببیند قضات واقعا کارشون سخته حتی در قبال کارشون حقوقشون ناچیزه اون دوستی هم ک میگن حقوق اینا رو کم کنن بدن ب معلما اول ک رتبه کنکور یه معلم با یه قاضی زمین تا آسمون فرق داره مثل اینه که بگی طرف ک پزشکی قبول شده حقش نیس این حقوق و باید داده بشه به کسی ک ۳۰ هزار شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۹ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
من بعضی از قضات و...ها رو نمیدونم اما به مولا بچه های قوه درحال حاضر مظلوم ترین کارکنان هستند چون خودم کارشناس ثبت دارم ۷ تومن میگیرم تا ۳۸۰۰ قسط میدم بخاطر وام گرفتم تا کسری درآمدم رو جبران کنم نه رفاهی نه بن کارتی و نه تعطیلی نه صنف و اتحایه حمایتی !همیشه هم کاریمون شلوغه تا نیمه شب و پنجشنبه جمعه هم نداره اکثر بچه ها بیمارند!اضافه کار سر برج بخدا تو ثبت نهایتش ۳۰۰ تا ۵۰۰ هست ,وضعیت کلی قوه و کارکنان ثبت اسناد و دادگاه و شورا و...اصلا قابل قیاس با این استثنا ها نیست ! از آشناهاتون کارمندا بپرسید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
معیشت بچه های قوه قضاییه چنان کمه که با معیشت وزارت و سازمانهای تابعه دولت قابل مقایسه نیست ! برعکس اونها ما نه رفاهیات داریم ,ساعت کاریمون تا نیمه شبه !پنجشنبه ها سر کاریم !تازه جمعه ها تعطیلی ها تو خونه ! شغل دوم هم بخواهیم داشته باشیم انگار جرم کردیم فرداش همین حفاظت خودمون طوری برخورد میکنه انگار گناه کردیم !مثلا یه مشاوره ای دادیم هیج مکانی هم نه زائرسرا داریم نه مسافرخونه نه خکوپنیونه خونه معلم نه بن کارتی! نه تعطیلات بدآب و هوایی و تابستون و...یه زمانی سال ۹۵ بنده بعنوان کارشناس تو اداره ثبت اسناد دو نیم میگرفتم الان ۶ و ۲۰۰ تومنه بخاطر کم آوردن دخل و خرج و تورم افسارگسیخته هی وام گرفتم برای مایحتاج !الان از این ۶ تومن ۴ تومن قسطه ! خودم و زن و بچه مریض شدیم از فشار و استرس و نداشتن پول درمان !حالا با این اوصاف حقوق کم ,تایم همیشه درخدمت !اآخر سر هم اضافه کار سر برج پول یه ساعت کار قانون اداره کاره یعنی ۲۰۰ تومن ماهی ! حالا خودمون اصلا مجاهد صبور اصلا ابدیده یا مجبور !!اگه خدای نکرده خانممون کم بیاره بخواد مهریه بگذاره اجرا میدونی چند محاسبه میکنند بچه های اجرا میدونند سایت محاسبه روز هم هست بزنید من قبلش زدم میشه ۷ و نیم ,۵ سال هم میگذره میشه ۵۰ درصد که جمع بشه میشه ۸ و ۷۵۰ تومن البته ده درصد قانون سالیانه باید تصاعدی به هر سال اضافه حساب میشد که حدود ۱۰ تا ۱۱ تومن میشه ! مزد خودمون رو درست بدید تسری پیشکش نوش جون خودتون !شاید هم چون بچه های قوه قانونمند هستند ایجور برخورد میشه !عجیب جایگاه ها !مسولین!منافع !شعار !دروغ!اینها غیرقانونی ! فقط یه قیامتی هست و آخرت واگذارشون بخدا
Iran (Islamic Republic of)
سعید عسکری
۰۴:۲۸ ۲۷ دی ۱۴۰۰
هرچه در نهادهایی مثل آموزش پرورش کمتر هزینه کنید، طبیعتا در جاهایی مثل زندان ها یا دادگاه ها و دادسراها بیشتر هزینه خواهید کرد. تا از معلم و جامعه فرهنگیان حمایت مالی و معنوی در خور شان شون نشه، وضعیت کشور همین آشه و همین کاسه. و من الله توفیق ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۶ دی ۱۴۰۰
دوستان من خودم یکی از بستگان نزدیکم قاصی دادگستری با مدرک لیسانس وبا سابقه ۲۰ سال در سال ۹۵ حقوق ۱۰ میلیون تومان داشت چطور میشود ادعا کرد که یک قاضی در سال ۱۴۰۰ حقوق زیر ۷ یا حتی ۹ میلیون داشته باشه .این ادعاها از اساس دروغ پردازی برای فریب اذهان مردم هست .حالا اینکه قضاوت شغل سخت وپردرد سری هست درست و به جاست اما سوال اینه بعد از فوت همان قاضی آیا زن بیسوادش هم حق دریافت همان مقدار حقوق رو داره چون همانطور که میدونید این مقدار حقوق به خاطر سختی شرایط به قاصی داده میشه تا احیانا با پیشنهاد پول بیشتر ورشوه وسوسه نشه وتصمیم درست رو بگیره اما حالا که در قید حیات نیست تا وسوسه بشه نکنه زن وبچه هاشم قراره رای صادر کنن وبرای اینکه وسوسه نشن این مقدار حقوق میگیرن در حالیکه من دیدم زن کارمند زحمتکش شوهر مرده که چندرغاز حقوق میگیره به بهانه اینکه هم خودش معلمه وهم شوهرش ،نمیتونه حقوق شوهرشو دریافت کنه .باید یکیشو انتخاب کنه .آخه به نظرتون این ظلم آشکار نیست ؟در حالیه حقوق هردوشون رو هم جمع بشه باز یک دوم حقوق یک قاضی فوت شده نیست .برای این مورد چه توضیحی میدین ؟!!
Iran (Islamic Republic of)
کارمند دادگستری
۰۱:۳۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
اینجانب با سابقه ۶ سال در قوه قصاییه به عنوان کارمند۶۵۰۰ دریافتی دادگستری یه وام ۵۰ تومانی داده که ماهیانه۱۸۳۰ تومنش رو بابت اقساط برمیداره و بقیش بابت اقساط خرید موتورسیکلت و کرایه خونه که از زمان استخدام تاکنون مستاجر میباشم از این دریافتی فقط ۶۰۰ هزار تومان میمونه که اگه عروسی یا عزایی باشه باید کمک ۲۰۰ الی ۳۰۰ تومن و حالا خودم یا بچه هام اگه مریض شن دیگه هیچی برام نمی مونه و باید به یارانه ها اکتفا کنم از سال ۹۴ تاکنون مستاجر و بااین حقوق نتونستم خونه بخرم یا ماشینی داشته باشم و از سال ۹۸ ددخواست خونه سازمانی به رییس دادگستری دادم ولی به کارمند جماعت بهایی داده نمیشود و سازمان فقط برای قضات میباشد .بله درسته عده ای در دا گستری حقوق بالا دارند که اون هم رییسا و قضات میباشد قضات باسابقه ۵ سال حدودا ۲۰ میلیون میگیرن و کارمندی با سابقه ۶ سال۶۵۰۰ میلیون تومان میگیرن .بله کارمند جماعت در دادگستری مرتبه و ارزشی ندارد . ۶ ساله دارم با موتورسیکلت در گرمای تابستان خوزستان و سرمای استخونی زمستون و پاییز روزانه نیم ساعت از جاده ای ترانزیتی میباشد و خودروهای سواری و تریلی که در آن تردد میکنند و چندین بار مخواستم تصادف کنم با همین خودروهایی که سرعت مجاز رو رعایت نمی کنند .بله حقوق بالا و خونه اای سازمانی فقط مال رییس و قضات میباشد کارهای دفتر رو باید منشی و مدیر انجام بدهند و آخرش تمام مزایا و ارتقاها و مدارج عالی مال قاضی میباشد . از سال ۹۴ تا ۹۸ بصورت ۲ شیفت می اومدم سر کار تا کار مردم لنگ نشه ولی وقتی که کار خودم لنگ شد (خونه سازمانی ) هیچ کسی نگاهم نکرد و نگفتن که خودم درستش میکنم ولی از زمانی که از سال ۹۸ به بعد بصورت قانونی تا تایم اداری کار می کردم میگفتن چرا بعداز ظهرها سرکار نمیایی . بابت این عدم حضور هم برای رتبه و طبقه دادن هم اذیت میکنن. دیگه چی بگم براتون
Iran (Islamic Republic of)
کارمند قوه
۰۶:۵۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
والا این حرفارو از کجا در میارید این مبلغا از کجاست واقعا من خودم کارمند پیمانی دادگاهم با ۳ سال سابقه ۵ تمن میگیرم کلی هم کسری داره
United States of America
سید علی
۲۳:۱۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
من پدرم قاضی هست الان ۳۱ سال خدمت کرده میخواد بازنشسته بشه اجازه نمی دن. حقوق دریافتی اش با سی سال خدمت ۲۲ تومن هست که کلی ازش کسر میشه و نهایت میشه ۱۶ تومن.ی مدیر فروش با ۵ سال سابقه تو ی شرکت فکسنی بیشتر میگیره به خدا تازه درگیر تهدید به قتل هم نمیشن و کسی هم دنبالشون نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
قضات باید حقوق مکفی داشته باشن تا بتونن با ارامش قضاوت کنن و اگر قاضی هم رشوه گرفت باید پوستش رو بکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
قضات و هیئت علمی و بخشهای نظارتی باید حقوق بالا داشته باشن چون کار حساسی دارن و نباید اصلا درگیر هزینه روزمره باشن.
خود بنده جانباز بازنشسته هستم با ماهی 6 میلیون حقوق
United States of America
مبین محمدزادە
۰۱:۵۱ ۲۷ دی ۱۴۰۰
ببخشید درپدر جنابعالی کە انشاالله،خدا محفوظشان کند،در ایران قاضی هستن یاخارج؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
از این ها کم کنید بدید معلم های خدا زده حقوق معلم ها خیلی کم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اینقدری می گیرن که خاویار عسل بخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
آقا حقوق میگیرن حق خودشونه ولی بقیه کارمندا هم حقشون میدید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
یکی از همشهریان ما در دادگاه با مدرک لیسانس در قسمت دفتری کار میکنه و18میلیون حقوقشه اون وقت اینا میگن 7یا 8 میلیون
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
قوه قضائیه عدلیه قاضیان و همکاران قاضیان و پلیس و دیگر نیروهای نظامی امنیتی باید از هر لحاظ تامین باشند در رفاه باشند در امنیت از هر لحاظ باشند و حقوق و مزایای بسیار خوب دریافت کنند که مفاسد و خیانت و رشوه گیری درونشان رخنه نکند و دشمنان و مجرمان نتوانند سوء استفاده کنند و به اهداف شوم شیطانیشان دست یابند و نتوانند شیاطین پیروز شوند و نتوانند بر مظلومان ظلم و ستم کنند و حق کشی و حق خوری کنند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تو خودت حتماً یا قاضی هستی یا بابات قاضیه. ببین بچه جان هر کی پول بیشتری میگیره بیشتر حریص میشه و طمعش میره بالا که بیشتر و بیشتر میخواد. وقتی امروز بهش تویوتا بدی فردا بنز 600 میخواد.
Iran (Islamic Republic of)
انسانم آرزوست
۰۸:۲۰ ۰۲ دی ۱۴۰۰
پس با این تفاسیر نتیجه میگیریم که مشکل از حقوق ومزایا نیست علت اصلی ومشکل بزرگ روی کار اومدن و گزینش و انتخاب افراد سست عنصر و بی ریشه و بی دینی هست که الان اوضاع دادگاهامون اینقدر آشفته هست وفساد از در ودیوارش میباره...چون اینجور معلومه حقوق قضات عالیه وهمونطور که گفتم افراد غیر متعهد وغیرمسئول بر کرسی قضا نشستن...هزار آه و افسوس برای این مردمی که از همه چیز خود گذشتن برای این انقلاب و اینم آخرمون....تف به شرف و ناموس هرچی دزد و غارتگری که سرسفره این انقلاب نشسته
Pakistan
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ماست مالی
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۲:۵۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دروغه یکی از اقوام ما نگهبان دادگاه هست گفت بالای ۱۰ میلیون می گیرم
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
نگهبان دادگاه که سربازه خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
وقتی حقوق های زیبا می گیرند باید زیبا هم برای مردم کار کنند
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
هر چی قدرت بیشتر باشه نظارت هم باید ریزتر و دقیقتر باشه وقتی به قاضیا قدرتی در حد سران نظام داده میشه باید به همون نسبت هم زیر نظر باشن و تمام حرفا و اینترنت و ملاقاتای اونا کنترل بشه والا قدرت بدون نظارت یعنی فساد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
مزخرفه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
مزایای دیگه اشون کجاست چرا اونارو نمی گید
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۸:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
ما که کارمند دادگستری هستیم ۲۳ سال سابقه کار هنوز ۸ میلیون نگرفتیم خدایا به دادمان برس بااین قضاوتها
آخرین اخبار