محور‌های مواصلاتی مهاباد_ سردشت نمک پاشی شد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: امروز پس از یخ زدگی محور‌های مواصلاتی، جاده مهاباد_سردشت نمک پاشی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد اظهار کرد:  به منظور جلوگیری از یخ زدگی جاده های مواصلاتی با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری، بامداد امروز کیلومتر ۷۵ راهدارخانه کله کاوی تا گردنه زمزیران و کیلومتر ۱۷ محور سردشت به حد فاصل عبدالله کرده پوکه و نمک پاشی شد.

خادمی افزود: در همین راستا ۵ تن ماسه و نمک نیز به سطح جاده‌ها برای جلوگیری از لغزندگی پاشیده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش دید افقی و کاهش دما در محور‌های مواصلاتی و به‌ویژه در گردنه‌ها، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کرده و نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل و سپس اقدام به مسافرت کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد اضافه کرد: امسال برای تسریع در عملیات راهداری و برف‌روبی در این شهرستان علاوه بر راهدارخانه مرکزی، راهدارخانه "کیتکه" (گردنه جواله‌ره‌شان) و "کله‌گاوی" (گردنه زمزیران) در مسیر مهاباد - سردشت، "قره‌بلاغ" (مسیر مهاباد - بوکان) و ۲ راهداری سیار در گردنه "آفان" و گردنه "شیخان" این شهرستان نیز فعال است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.