معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

نصب پیام‌های آموزشی بر روی بیلبورد‌های جاده‌های مواصلاتی ایلام

یاسمی از نصب پیام‌های آموزشی بر روی بیلبورد‌های جاده‌های مواصلاتی ایلام خبر داد و گفت:آموزش می‌تواند در ایمنی جاده‌ها و حوادث رانندگی پیشگیری کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ فرزاد یاسمی، معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تبلیغات محیطی درزمینه اصول و قوانین ترافیکی ابزار مناسبی برای ارائه پیام‌های کوتاه درتقویت فرهنگ رانندگی است.

او با بیان اینکه، برنامه‌های فرهنگی واجتماعی نیازمند مشارکت همگانی است، گفت: معاونت اجتماعی انتظامی استان با همکاری خوب اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایلام بر روی ۱۱ عدد بیلبورد تبلیغاتی بزرگ که در محور‌های مواصلاتی استان قراردارند، بنر‌های آموزشی و متناسب با حوادث جاده‌ی نصب شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، با بیان اینکه، درج یک تصویر یا متن آموزشی در بیلبوردها، می‌تواند تغییراتی را در  رفتار رانندگان به سوی یک امر مطلوب را سوق دهد، تصریح کرد: آموزش‌های صحیح و به هنگام می‌تواند بسیاری از ناهنجاری‌های ترافیکی و حوادث جاده‌ای را به حداقل برساند.

سرهنگ یاسمی درخاتمه، مکان و نوع محتوای تبلیغات محیطی را دو مولفه موثر در میزان اثر بخشی تبلیغات محیطی برشمرد و افزود:به همین خاطر با همکاری ادره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان، تلاش شده است موضوعات آموزشی درج شده در بیلیوردها، متناسب با شرایط ترافیکی استان انتخاب شوند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.