رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

ایمن سازی مدارس حاشیه جاده و ارتقای فرهنگ ترافیک در ایلام

سرهنگ کهزادی گفت:با توجه به قرارگرفتن شهر‌های استان در وضعیت زرد و آبی و بازگشایی کلیه مدارس، ایمن سازی مدارس حاشیه جاده در ایلام انجام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ ابوالفضل کهزادی،رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار داشت: ایمن سازی مدارس حاشیه جاده و ارتقاء فرهنگ ترافیک یکی از موضوعاتی است که در برنامه ریزی اجرایی پلیس راه استان با جدیت دنبال می‌شود و در تحقق این رویکرد کلیه نقاط آسیب پذیر در ارزیابی‌هایی کارشناسی مورد رصد و ارزیابی قرار گرفته است.

او افزود: یکی از آسیب‌های موجود در این ارزیابی ها، خطرات و حوادث جاده‌ای است که برای دانش آموزان به ویژه در مدارسی که در حاشیه جاده‌ها هستند، متصور می‌باشد و افزایش آگاهی دانش آموزان از تاکیداتی بوده است که در ارتقاء آگاهی بخشی عمومی با جدیت از سوی کارشناسان پلیس راه استان دنبال شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: در این رویکرد در آذر ماه سال جاری تعداد ۱۲ مدرسه واقع در حاشیه محور‌های مواصلاتی تحت آموزش کارشناسان پلیس راه قرار گرفتند و با همکاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان ایلام اقدامات لازم در جهت ایمن سازی مدارس حاشیه جاده از طریق نصب تابلو علائم هشداری، شبرنگ و رنگ آمیزی ورودی مدارس انجام شده است.

سرهنگ کهزادی تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید این رویکرد همچنان در دستور کار پلیس راه قرار خواهد داشت و برنامه ریزی‌های آموزشی پلیس راه و اداره ایمنی و ترافیک راهداری در حوزه ایمن سازی و امنیت ترافیکی با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.