مدیریت اموال تملیکی خوزستان:

۶۰درصد انبار‌های سازمان اموال تملیکی خالی شده اند / بررسی پرونده ۳۶ هزار کولر توقیفی در خوزستان

در حال حاضر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خوزستان تعیین تکلیف کالا‌های سنواتی و پرونده‌های حجیم و مهم را در دستور کار خود قرار داده و پیگیر تعیین تکلیف کالا‌های آن‌ها است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روز گذشته در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که با حضور دبیر کمیسیون قاچاق استانداری، مدیریت اموال تملیکی خوزستان، فرماندهی پلیس امنیت اقتصادی و مرزبانی، نمایندگان سازمان تعزیرات و گمرک و بازرسی صمت استان برگزار شد، موانع تعیین تکلیف قانونی تعداد ۵ پرونده مهم و حجیم مورد بررسی قرار گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به پرونده ۳ ساله تعداد ۳۶ هزار کولر توقیفی در این استان اشاره کرد.

نظام دوست مدیریت اموال تملیکی خوزستان با اشاره به تسریع روند تعیین تکلیف و تخلیه کالا‌ها از طریق فروش گفت: اکنون ۶۰ درصد از انبار‌ها خالی شده اند و این مهم زحمات مراجع محترم قضایی و سازمان تعزیرات است که با صدور و ابلاغ آرای قضایی به این روند کمک شایانی نسبت به گذشته داشته اند.

او افزود: با این آهنگ و سرعت و چابکی ان شاءالله تا پایان دی ماه امسال تعداد ۲ انبار استیجاری دیگر هم از مجموع انبار‌های غیر پراکنده در این استان حذف و تحویل مالکین آن خواهد شد.

نظام دوست اضافه کرد: البته ورودی کالا‌های قاچاق و تشکیل پرونده انجام شده در سال جدید نشان از حجم بالای ورودی انبار دارد.

مدیریت اموال تملیکی خوزستان ادامه داد: حجم زیادی پرونده تعیین تکلیف و مختومه شده ولی امیدواریم که تمام دستگاه‌هایی که با موضوع فعالیت این سازمان همکاری دارند در جوابیه استعلامات مورد لزوم همکاری لازم را با اهمیت و ضرورت تسریع روند تعیین تکلیف کالا‌ها همچنان داشته باشند تا این چابکی در تعیین تکلیف کالا‌های پرونده‌های موضوع قاچاق و متروکه ادامه دار باشد.

او گفت: با اشاره به ظرفیت، دستورات و ارشادات دادستان محترم و سازمان بازرسی ک داشتند در این مسیر راهگشا بوده اند و در سرعت تعیین تکلیف پرونده‌ها نقش اساسی داشتند.

نظام دوست افزود: با توجه به روند فروش کالا‌ها از طریق بستر اینترنت و سایت سازمان اموال تملیکی به آدرس tamliki. ir از کاسبان و تجار و بنگاه‌های اقتصادی خرد و کلان و همه جوانانی که تمایل به خرید و فروش داشته  و یا مصرف کننده هستند به فراخور نیاز و کالا‌های مطرح در مزایده، دعوت کرد تا پس از آشنایی با نحوه فروش و سایت الکترونیکی سازمان در مزایده‌های ماهانه و حراج‌های الکترونیکی سازمان و این استان شرکت نمایند.

این مقام مسئول در پایان گفت: با شرکت افراد دایره خرید و متقاضیان و رقابت بیشتر می‌شود و منافع بیت المال بهتر تامین خواهد شد و از طرفی کالا‌ها از این طریق به مقطع عرضه در بازار مصرف خود استات هدایت می‌شود که تحقق همه این‌ها مفید برای دولت و معیشت و اقتصاد مردم استان و نهایتا کمک به امنیت  است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار