اظهارات سرمربی تیم ملی بوکس بعد از شکست برابر ارمنستان

علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس بعد از شکست برابر ارمنستان در اولین دیدار دوستانه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بوکس کشورمان جهت آماده سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین در دیداری ۵ جانبه و به میزبانی ارمنستان در شهر ایروان به مصاف رقبای خود از نقاط مختلف جهان رفت. مسابقات دوستانه بوکس از امروز با حضور تیم‌های ایران، روسیه، اوکراین، ارمنستان و گرجستان آغاز شدند و ملی پوشان بوکس کشورمان امشب در نخستین بازی خود به مصاف ارمنستان میزبان بازی‌ها رفتند. در پایان نیز با نتیجه ۵ بر ۴ از حریف خود شکست خوردند.

علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس بعد از شکست برابر ارمنستان در گفت وگو با خبرنگار ما درباره بازی با ارمنستان اظهار داشت: ما امشب برابر ارمنستان خیلی خوب کار کردیم و موفق شدیم در ۳ وزن ارمنستان را شکست دهیم. به هر حال هیچ اشکالی ندارد و این بازی برای ما تجربه شد تا در دیدار‌های آینده عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. امیدوارم برابر گرجستان و اوکراین نمایش خوبی داشته باشیم و بتوانیم این ۲ تیم را شکست داده و باخت امشب را جبران کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره ارمنستان بیان کرد: ارمنستان یکی از بهترین تیم‌های بوکس جهان است. آن‌ها در مسابقات قهرمانی جهان که چندی پیش در صربستان برگزار شد، موفق شدند یک مدال نقره و یک برنز به دست آورند و این نشان از قدرت بوکس این کشور دارد. به هر حال بوکسور‌های ما امشب خوب بازی کردند و هیچ کدام از آن‌ها کم فروشی نکردند. من از همه ورزشکارانمان راضی هستم. امیدوارم تا قبل از بازی با گرجستان بتوانیم نقاط ضعف خودمان را برطرف کرده و برابر این تیم نتیجه خوبی کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


ملی پوشان بوکس کشورمان در دومین مسابقه خود روز شنبه ۲۷ آذر ماه باید به مصاف گرجستان بروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سيد مسعود مصطفوي
۰۸:۴۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
درود برشما
جو بسيار سنگين حاكم بر فضاي بوكس ايران عدم وجود مشاركت و هم افزائي نگرش فردي و حضور افراد سفارشي در ورزش بوكس متاسفانه بيماري لاعلاج اين رشته شده قهرماناني كه سالها با زحمات بسيار و كمبود امكانات سعي در درخشش و نقش آفريني در اين رشته دارند به واسطه عدم هدايت و حمايت صحيح در جا ميزنند فدراسيون بوكس امروز نيازمند يك تحول اساسي مي باشد تفكر و رويكرد اهالي اين رشته و خانواده بزرگ بوكس ايران در كارزار انتخاباتي 18 ديماه 1400 به يك انتخاب موجه و موثر انديشه مي كند تا سبب دگر گوني و تحولي اساسي در اين رشته گردد.
آخرین اخبار