لیگ برتر انگلیس؛

توقف خانگی چلسی کرونا زده برابر اورتون /لیورپول رتبه دوم را حفظ کرد

هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس پنجشنبه شب ۲ دیدار برگزار شد که توقف خانگی چلسی و پیروزی لیورپول را به دنبال داشت.

در روزی که کرونا دیدار تاتنهام و لسترسیتی را لغو کرد، چلسی در غیاب چند بازیکن کرونایی خود از ساعت ۲۳:۱۵ برابر اورتون به میدان رفت که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی ابتدا میسون ماونت چلسی را در دقیقه ۷۰ پیش انداخت، اما ۴ دقیقه بعد بریتویت گل تساوی اورتون را به ثمر رساند.

با این نتیجه چلسی با ۳۷ امتیاز از ۱۷ بازی رتبه سومی خود را حفظ کرد و اورتون هم با ۱۹ امتیاز از همین تعداد بازی در رده چهاردهم باقی ماند.

در دیگر بازی پنجشنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پذیرای تیم بحران زده نیوکاسل بود که با نتیجه ۳-یک مهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

در این بازی ابتدا نیوکاسل در دقیقه ۷ دروازه لیورپول را گشود، اما دیگو ژوتا در دقیقه ۲۱ گل مساوی لیورپول را به ثمر رساند. سپس محمد صلاح در دقیقه ۲۵ و ترنت الکساندر آرنولد در دقیقه ۸۷ دو گل دیگر برای تیم میزبان زدند تا ۳ امتیاز این بازی به شاگردان کلوپ برسد.

با این نتیجه لیورپول از ۱۷ بازی ۴۰ امتیازی شد و  رتبه دوم را حفظ کرد. نیوکاسل هم با ۱۰ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه نوزدهم باقی ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ جزیره ، لیورپول ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار