مطهری: باید در رای بازیکن گل گهر تجدید نظر شود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مسائل مختلف سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره موضع سرخپوشان به رای پرونده بازیکن گابنی گل گهر سیرجان گفت:  به نظرم این رای باید از جهات مختلف مورد تجدید نظر قرار بگیرد. تخلفات مشابهی اتفاق افتاده است. من از کمیته انضباطی می‌خواهم که رای‌های غیر یکسانی ندهد.

اگر مربی بازیکنی همانند امیری داشته باشد، غم نمی خورد 

او درباره جابه جایی زیاد وحید امیری در پست‌های مختلف گفت: برای ما مربیان خیلی خوشایند است که بازیکنانی همانند وحید امیری داشته باشیم. امیری بسیار باشخصیت و بازیکن حرفه‌ای است. اگر مربی ۵ نفر مانند امیری داشته باشد غم نخواهد خورد. البته همه بازیکنان ما توانمند و خوش اخلاق هستند. وحید الگو و نمونه است. ما امیری را برای پست دفاع چپ استفاده کردیم و در تیم ملی هم در همین پست بازی می‌کند. وحید امیری آن قدر پتانسیل دارد که می‌توانیم در پست‌های مختلف از او استفاده کنیم.  در پست‌های وینگر چپ، دفاع چپ، هافبک راست و نوک حمله از امیری بهره می‌بریم.

صحبتی برای جذب قوچان نژاد در پرسپولیس نشده است 

مطهری درباره احتمال پیوستن قوچان نژاد به پرسپولیس گفت: از اینکه تیم ما نیاز به ترمیم و تقویت دارد که شکی وجود ندارد. قاطع می‌گویم که اصلا صحبتی در مورد قوچان نژاد نشده است. گل محمدی و کادر فنی هنوز به جمع بندی در مورد بازیکنی نرسیدند و گمانه زنی رسانه‌ها است. در حال حاضر بازیکن خاصی مدنظر ما نیست.

جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس اتفاق قشنگی نبود 

او درباره رادوشوویچ و احتمال جذب دروازه بان جدید برای پرسپولیس گفت: بله، ما به فکر جذب دروازه بان هستیم. کادر فنی وظیفه اش این است که همه جوره به فکر تیم باشد و بتواند تیم را بالانس نگه دارد. من اصلا با مدل قرارداد کاری ندارم، اما زمانی که تعهدی به عنوان مربی و بازیکن داریم باید به آن عمل کنیم. ما می‌دانیم که پرسپولیس همیشه مشکلات مالی داشته است، اما هیچ وقت تیم را رها نکردیم و برویم. توقع شخصی ام این است که رادو می‌توانست بماند. او با مدیران باشگاه به توافق رسیده بود و حتی از جلسه، خوشحال به بیرون آمده بود. به نظرم جدایی رادوشوویچ اتفاق قشنگی نبود، چون بازی‌های حساسی داریم.

داوران چهارم رفتار خود را اصلاح کنند 

مطهری درباره کارت گرفتن زیاد مربیان از داور مسابقه گفت: همه اعضای تیم ما در نیمکت حرفه‌ای و جنتلمن هستند. اما داوران چهارم ارتباط خوبی با مربیان ندارند و آن‌ها باید رفتار خود را اصلاح کنند. اشتباهات داوری زیاد شده و همین موضوع کار را برای مربیان سخت کرده است.

شرایط آل کثیر طبیعی است 

او درباره افت عیسی آل کثیر نسبت به اوایل دوران حضورش در پرسپولیس گفت: عیسی بازیکن توانمندی است و بعد از محرومیت ایجاد شده که به ناحق برایش به وجود آمد، او از شرایط مسابقه خارج شد. البته آل کثیر تلاش زیادی کرد  تا خودش را به شرایط مسابقه رساند. همچنین  برای هر بازیکنی رخ می‌دهد که دچار افت شود، اما بازیکنان ما می‌دانند که در چه باشگاه بزرگی بازی می‌کنند و همه جوره باید مراقب خود باشند. به نظرم افت آل کثیر طبیعی است، اما او خالصانه برای تیم ما بازی می‌کند.

پنجره نقل و انتقالاتی هنوز باز نشده است 

مربی پرسپولیس درباره اینکه پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان باز شده یا نه! گفت: اقدامات لازم را صدری و باشگاه انجام دادند، اما تا این لحظه پنجره نقل و انتقالاتی باز نشده است. زمانی که ۲ بازیکن تاجیکی را گرفتیم، در شرایط مسابقه بودند. ما به دلیل اینکه این ۲ بازیکن هزینه کمتری برای باشگاه دارند، آن‌ها را ۴۵ روز پیش گرفتیم. البته اگر می‌دانستیم پنجره نقل وانتقالاتی بسته خواهد ماند این ۲ بازیکن تاجیکی را جذب نمی‌کردیم. آن‌ها  از شرایط بازی دور شده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۰۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
بیا پایین سرمون درد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۰۱:۵۳ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
تو چکاره ای که تو کار بزرگ تر ها دخالت میکنی؟ اصلا سر پیازی یا ته پیاز؟ چند سال بابا مسعود بهتون پر و بال داد ،الان هم فکر میکنید همون دورانه که هر چی بخواهید براتون انجام بدهند؟ الان دوران مرد سالاریه و با تلاش باید بالا رفت .
Iran (Islamic Republic of)
Aa
۱۵:۰۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
اختیار داری بخشیدن امتیاز برای نه فقط بابا مسعود که برای بابا محمودم قفل بود اینیکی از همشون یه قدم جلوتره 3 ماهه پرسپولیس رو معطل مدیرعامل نگه داشته پنجره باشگاه رو تو شرایطی که پول کالدرون 2 ماه پیش آمده شده بود بسته نگه داشته حالا هم به رقباش امتیاز میبخشه پرسپولی اگه بابا حمیدو داشت قهرمان جام باشگاههای جهان میشد
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۲۳:۴۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
الان شما کجای پیازی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
از جام های اسنپی چه خبر؟
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۲۲:۱۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
آقای لنگی با تربیت (به قول سعید دقیقی) اگر لنگپولیس بجای یکی از این ۳ تیم بود ، باز هم تو و اون سرپرست لنگ و اون سخنگوی قبلی لنگیا ، نظر و در خواستتان از کمیته انضباتی همین بود ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مطهری
۰۸:۰۷ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
فوتبال پرسپولیس (لنگ) در حد اروپاس
در دربی به گونه ای بازی می‌کنیم که در تاریخ ثبت شود
سخن های ایشون اینه به دل نگیر
آخرین اخبار