جعفری:

دشمن از قدرت دفاعی ایران واهمه دارد

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ منطقه شرق شیراز با اشاره به اجرای این رزمایش در هفته آینده، گفت: دشمن قدرت دفاعی ایران را خیلی خوب شناخته و از آن واهمه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ احمد جعفری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: دو گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در منطقه شرق شیراز به اجرای رزمایش خواهند پرداخت.

او افزود: قدرت دفاعی ایران همپا با قدرت آفندی روز به روز در حال پیشرفت است و همین قدرت دفاعی و آفندی دشمنان را گیج و منکوب کرده است.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم هفده منطقه شرق شیراز ادامه همچنین با اشاره به پدافند غیر عامل حضور مستمر و مداوم بسیجیان در تمام عرصه‌های امنیتی، دفاعی، امدادی، سازندگی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را مهم خواند و خاطرنشان کرد: امنیت پایدار مردمی و بازدارندگی پایدار را مرهون تلاش بسیجیان در عرصه‌های مذکور می‌دانیم.

جعفری عنوان کرد: تقویت آمادگی رزم بسیجیان توسعه ظرفیت و قابلیت های بسیجیان در بخش‌های آموزشی رزمی و عملیاتی از اهداف مهم این رزمایش است.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ گفت: گشت‌های خودرویی تورهای ایست و بازرسی در معابر اصلی و ورودی شهرها، گشت‌های پیاده محل محور، اجرای کلاس‌های آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش بصیرتی و معنوی بسیجیان، اجرای برنامه‌های ورزشی و آمادگی جسمانی از دیگر اقدامات بسیجیان در این رزمایش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار