زیاد النخاله، دبیرکل جهاد اسلامی:

مقاومت تنها راه مقابله با اشغالگری است

زیاد النخاله پس از دیدار با خالد مشعل تاکید کرد که مقاومت تنها راه آزادسازی سرزمین‌های اشغالی و مقابله با اشغالگری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از النشره، زیاد النخاله، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین، در دیدار با هیئتی از مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» به ریاست خالد مشعل پس از دیدار در بیروت بر اهمیت تقویت نیرو‌های مقاومت به ویژه در کرانه باختری تأکید و خاطر نشان کرد که پایبندی به گزینه مقاومت تنها راه آزادسازی سرزمین‌های اشغالی و مقابله با اشغالگری و احقاق حق مردم فلسطین است.

در این دیدار دو طرف کشتار فجیع در اردوگاه برج شمالی را محکوم و بر لزوم حفظ امنیت و ثبات اردوگاه‌ها تاکید کردند. آن‌ها از مقامات ذیصلاح خواستند که برای محاکمه قاتلان و عاملان این جنایت شدیدترین مجازات را علیه آن‌ها اعمال کنند.

زیاد النخاله و خالد مشعل در انتها  همچنین ضمن بررسی اتحاد ملی فلسطین بر اساس مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، حمایت از قدس و مسجدالاقصی، آزادسازی اسرا، شکست محاصره غزه، بر لزوم تقویت روابط دوجانبه، ارتقای سطح همکاری‌ها و هماهنگی‌های داخلی و خارجی و تلاش برای بسیج ملت و آزادگان جهان توافق کردند.

چندی پیش به دلیل تیراندازی در اردوگاه فلسطینیان در تشییع یک شهید، ۴ نفر به شهادت رسیدند. در پی افزایش حملات صهیونیست‌ها به کرانه باختری، حماس از همه احزاب فلسطینی خواست برای مقابله با حملات شهرک نشینان به مقاومت بپیوندد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار