دعوت ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان/برگزاری لیگ دسته اول بدمینتون در کرمانشاه

از سوی کادر فنی شاهین برزگر از کرمانشاه به همراه ۲۹ بازیکن دیگر به اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران دعوت شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران جهت اعزام به بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۲۲ برزیل از تاریخ اول دی ماه به مدت ۱۰ روز به میزبانی استان خوزستان برگزار می‌گردد.

از سوی کادر فنی شاهین برزگر از کرمانشاه به همراه ۲۹ بازیکن دیگر به این اردو دعوت شده اند.

گفتنی است : پیش از این نیز در رقابت‌های انتخابی المپیک ناشنوایان در کیش عضو تیم ملی بود.

برگزاری لیگ دسته اول بدمینتون در کرمانشاه

دور برگشت رقابت‌های گروه "ب" لیگ دسته اول بدمینتون آقایان به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و با راهیابی تیم مازندران به مرحله نهایی به پایان رسید.

هومن روشنی دبیر هیات بدمینتون کرمانشاه گفت: این دوره از رقابت‌های لیگ با حضور ۱۲ تیم در قالب چهار گروه سه تیمی برگزار شد که تیم کرمانشاه به همراه تیم‌های مازندران و گلستان در گروه "ب" قرار داشت.

او افزود: دور رفت رقابت‌ها اواخر آبان به میزبانی استان مازندران برگزار شد که تیم کرمانشاه هر دو بازی خود را مقابل حریفان واگذارد کرد.

دبیر هیات بدمینتون کرمانشاه در ادامه به میزبانی کرمانشاه در دور برگشت رقابت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در این رقابت‌ها نیز متاسفانه تیم کرمانشاه هر دوبازی خود را برابر تیم‌های مازندران و گلستان با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ واگذار کرد.

روشنی در ادامه با اشاره به صدرنشینی تیم مازندران در رقابت‌های این گروه، عنوان کرد: تیم قائمشهر مازندران با غلبه بر تیم گلستان توانست به دور نهایی این رقابت‌ها صعود کند و تیم‌های کرمانشاه و گلستان هم به مرحله پلی آف پایین رفتند تا برای بقای در لیگ رقابت کنند.

دبیر هیات بدمینتون کرمانشاه در ادامه به رویکرد این هیات در جوانگرایی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نتیجه این جوانگرایی را در جشنواره استعدادیابی اخیر فدراسیون که در چهار رده سنی زیر یازده سال، ۱۳ سال، ۱۵ سال و ۱۷ سال برگزار شد، دیدیم.

او ادامه داد: دراین رقابت‌ها و در رده سنی زیر یازده سال سپهر چراغی از کرمانشاه به عنوان جوانترین شرکت کننده جشنواره استعدادیابی کشور معرفی شد.

روشنی بیان داشت: در رده سنی زیر ۱۳ سال از کرمانشاه سامان چراغی در جایگاه دوم و در رده سنی زیر ۱۷ سال هم پارسا الوندی در جایگاه سوم کشوری قرار گرفتند.

او در پایان از علی حیاتی بدمینتون باز کرمانشاهی به عنوان یکی از استعداد‌های برتر بدمینتون در ایران یاد کرد و افزود: این ورزشکار در رده سنی جوانان به عنوان نفر اول تیم ملی برای رقابت‌های بین المللی" سریز" و "جام فجر" که پیش از نوروز برگزار خواهند شد، انتخاب شده است.

انتهای پیام/ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار