سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مطرح کرد:

کسب رتبه اول واکسیناسیون کرونا دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در کشور

پورنقی گفت: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، رتبه اول واکسیناسیون کرونا در کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سید جواد پورنقی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۹۷ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان با دریافت دز اول و ۸۳ درصد از این جمعیت نیز با دز دوم واکسینه شده اند.

پورنقی با اشاره به حذف محدودیت سنی برای تزریق دز بوستر، افزود: اکنون تمام گروه‌های سنی که زمان دریافت دز سوم آن‌ها فرا رسیده می‌توانند برای دریافت دز یادآور واکسن کرونا اقدام و به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


او دریافت واکسن سوم را در پیشگیری از آغاز پیک کرونا مهم ذکر و اظهار کرد: از تمام افرادی که تاکنون برای واکسیناسیون اقدامی نکرده اند نیز می‌خواهیم تا هر چه سریعتر برای حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان واکسن مورد نیاز را دریافت کنند.

او با تاکید بر این که تمام متخصصان و دانشمندان معتقدند واکسیناسیون در مقابله با تمام سوش‌های ویروس کرونا موثر است، یاد گفت: سبد واکسیناسیون استان با تامین انواع واکسن‌های ایرانی و خارجی تکمیل است و تمام مراکز واکسیناسیون نیز فعال هستند بنابراین شهروندان می‌توانند با مراجعه به این مراکز بدون اتلاف وقت واکسینه شوند.

پورنقی با بیان این که تعهد عمومی مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نباید پس از واکسینه شدن متوقف شود، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و اجتناب از دور همی‌ها و بودن در فضا‌های بسته، همچنان الزامی است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.