عباسی: بانوان نیاز به حمایت‌های بیشتری از وزارت ورزش دارند

بازیکن تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در حاشیه مراسم تقدیر از ملی پوشان در رقابت‌های جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

نوریه عباسی ملی پوش تیم هندبال کشورمان در حاشیه تقدیر از ملی پوشان بانوان ایران در محل وزارت ورزش و جوانان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این مراسم اظهار داشت: مراسمی که امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد نشان از این دارد که مسئولان وزارتخانه به ورزش بانوان اهیمت زیادی می‌دهند و امیدوارم این حمایت‌ها افزایش پیدا کند. خدا را شکر در مسابقات جهانی ۲ نفر از بازیکنان ما به عنوان بهترین بازیکن رقابت‌ها انتخاب شدند. ما در آن بازی‌های یک تیم بودیم و با کمک یکدیگر توانستیم نمایش قابل قبولی اجرا کنیم و در نهایت ۲ بانوی کشورمان موفق شدند به عنوان بهترین بازیکن رقابت‌های قهرمانی جهان انتخاب شوند.

بازیکن تیم ملی هنبدال بانوان کشورمان افزود: تیم ملی هندبال بانوان ایران برای اولین بار توانست جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد و این برای ما خیلی خوب بود که ۲ بازیکن از ایران به عنوان بهترین بازیکن رقابت‌های جهانی انتخاب شدند.

حضور در مسابقات جهانی از لحاظ تجربه برای ما خیلی خوب بود

عباسی درباره بازی‌های آسیایی هانگژوی چین که سال آینده برگزار می‌شود بیان داشت: ما تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا در بازی‌های آسیایی نمایش خوبی داشته باشیم. ما از مسابقات تجربه‌های خیلی خوبی کسب کردیم و قطعا در بازی‌های آسیایی نمایش به مراتب بهتری از خودمان نشان خواهیم داد.


بیشتر بخوانید


بانوان نیاز به حمایت‌های بیشتری از وزارت ورزش دارند

ملی پوش تیم هندبال بانوان کشورمان درباره میزبان دریافتی ورزشکاران ما نیز گفت: بانوان ورزشکار ایران از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار هستند. همین جهانی شدن تیم ملی هندبال نشان از قدرت بانوان ایران دارد. تنها نیاز ما بانوان این است که وزارت ورزش و جوانان توجه بیشتری داشته باشد. قطعا اگر حمایت‌ها زیاد باشد بانوان ما می‌توانند در مسابقات بین المللی عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار