زندان عاقبت سارق حرفه ای منزل در خرمشهر

پلیس خرمشهر با انجام تحقيقات پليسي توانست سارق حرفه ای را دستگیر کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ واحد مظفری سرپرست فرماندهی انتظامی خرمشهرگفت : در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در سطح شهرستان خرمشهر، رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری 12 با انجام تحقيقات پليسی هویت يک سارق حرفه اي منزل را شناسایی و با هماهنگي مقام قضایی آن را در مخفیگاهش دستگير کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خرمشهر در ادامه اضافه کرد: متهم در بازجويی های پليس به ۶ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

سرهنگ مظفري با بيان اينكه متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: با نصب دوريبن و تجهيزات امنيتی در منازل و اماکن مانع از سرقت اموال خود شوند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را با تماس 110 به پليس اطلاع دهند.

18کشف  فقره سرقت از 8 سارق در خرمشهر 

سرهنگ مظفری از اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و دستگيري 8 نفر دراستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان به مدت 72 ساعت توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

او افزود: در اين طرح كه با حداكثر توان و با بهره مندي هدفمند از امكانات و تجهيزات اجرا شد و  پس از کشف 18 فقره انواع سرقت ها از سارقین، متهمان پس از تشكيل پرونده تحويل مقام قضایی داده شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خرمشهر تصریح کرد: در همین ارتباط 10 معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند، 2 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسيکلت مسروقه ، 25 گرم هروئين و تعداد زیادی اموال سرقتی نیز کشف شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.