سارقان مسلح تلفن همراه تحت عنوان مسافر کش دستگیر شدند

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر سه سارق مسلح و به عنف تلفن همراه در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ حسن کیخا فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه تلفن همراه از از شهروندان ایرانشهری در قالب خودروی مسافر کش موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پس از رصد اطلاعاتی ردپای سارقان حرفه‌ای که دارای چندین فقره سرقت بودند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی مخفیگاه متهمان طی هماهنگی با مقام قضایی وارد مخفیگاه آن‌ها شده و در عملیاتی سریع و ضربتی سه متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

سرهنگ کیخا گفت: متهم که در مواجه با ادله و شواهد پرونده چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به بزه ارتکابی اعتراف و در ادامه تحقیقات تخصصی پلیس به ۳ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده، افزود: سرقت از جمله جرائمی است که باعث ایجاد نگرانی در جامعه و پایین آمدن احساس ناامنی در شهروندان می‌شود به همین دلیل پلیس با سارقان که موجب اخلال در نظم و آرامش مردم می‌شوند با جدیت برخورد می‌کند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: سرقت ، سارقان گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار