باند سارقان احشام در شهرستان زابل متلاشی شد

با تلاش و جدیت سخت کوشان پلیس شهرستان زابل باند سه نفره سارقان احشام در زابل متلاشی و ۵ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سرهنگ احمدثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباختگان وسرنخ‌های موجود، تحقیقات خودرا آغاز و سرانجام یکی از سارقان راشناسایی و با هماهنگی مقام قضایی درمخفیگاهش در خیابان فرخی سیستانی شهرستان زابل دستگیر کردند.

متهم ۲۴ ساله که در بازجویی اولیه منکر هرگونه جرمی بود، سرانجام در مواجهه با ادله ومستندات پلیسی به ۵ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان زابل با همدستی ۲ نفر ازدوستانش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل عنوان کرد: دریک عملیات منسجم دیگر ۲ نفرهمدست متهم که ۲۷ و ۲۳ سال سن دارند دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال شدند.

سرهنگ ثمره حسینی درپایان ضمن اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی، به صاحبان دام و احشام توصیه کرد: با استفاده از درب و حفاظ‌های استاندارد برای آغل‌ها و محل‌های نگهداری احشام خود از آن‌ها محافظت کنید و با گزارش سریع موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نیروی انتظامی را در مقابله با قانون شکنان یاری کنید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار