معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

شناسایی ۱۱ نفر دانش آموز و معلم مبتلا به کرونا در ایلام

صادقی فر با اشاره به شناسایی ۱۱ نفر دانش آموز و معلم مبتلا به کرونا در ایلام گفت: دانش آموزان نیز مانند تمامی افراد جامعه می‌توانند مبتلا به کرونا شده و این ابتلا می‌تواند در داخل یا بیرون مدرسه باشد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،جمیل صادقی فر معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:همچنین در خصوص وضعیت ابتلای دانش آموزان و معلمان به کرونا گفت: دانش آموزان نیز مانند تمامی افراد جامعه می‌توانند مبتلا به کرونا شده و این ابتلا می‌تواند در داخل یا بیرون مدرسه باشد که در این زمینه این مساله تحت رصد و کنترل روزانه قرار دارد.

صادقی فر بیان کرد: به عنوان نمونه طی روز گذشته ۶ دانش آموز، چهار معلم و یک نفر کادر اداری مدرسه که آزمایش آن‌ها مثبت بود، شناسایی و بر اساس پروتکل‌ها چنانچه نیاز به تعطیلی کلاس یا مدرسه باشد این اقدام انجام شده است.

او از والدین دانش آموزان خواست تا نگاهی مسوولانه در این زمینه داشته بطوریکه اگر فرزندانشان دارای علایم کرونا بود، آن‌ها را به مدرسه نفرستند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین در خصوص نرخ تزریق واکسن در استان مطرح کرد: بیش از ۸۷ درصد جمعیت هدف استان دز اول و ۷۴ درصد نیز هر ۲ دز را تزریق کرده و یکی از دلایل بهبود وضعیت موجود کرونا روند واکسیناسیون بوده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.