مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان:

بنیاد مسکن لرستان یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکن برای محرومان احداث می‌کند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی بر اساس تفاهم‌نامه سه جانبه با بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خانواده‌های محروم ساکن در کوهدشت و الیگودرز احداث می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،"مسعود رضایی" مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان  اعلام این مطلب به رسانه‌ها گفت: این تفاهم نامه در خصوص کمک به خانه دار شدن مددجویان تحت پوشش امداد است که عمدتا در منطقه محروم "ززوماهرو" الیگودرز ساکن هستند و همزمان به عنوان پایلوت طرح منظومه توسعه پایدار روستایی نیز انتخاب شده است.

او اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه ۲ ساله مقرر شده است تیم تسهیلگر بنیاد مسکن و کمیته امداد به صورت مشترک با مراجعه به مناطق هدف، شناسایی و دسته بندی مشکلات، مقدمات ساخت ۴۰۰ واحد در کوهدشت و ۷۰۰ واحد مسکونی در الیگودرز را فراهم کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با بیان اینکه طرح هم اکنون در مرحله شناسایی متقضایان است ادامه داد: ساخت واحد‌هایی که مشکل ندارند به زودی آغاز می‌شود و بررسی برخی مشکلات از جمله تغییر کاربری‌ها در جلسات مشترک انجام و رفع موانع خواهد شد.

رضایی گفت: برای ساخت این واحد‌های مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان وام با سود چهار درصد از طرف این نهاد، ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان و ۴۰ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه سال گذشته نیز ۲ هزار واحد مسکن محرومان در لرستان احداث و تحویل شد افزود: با توجه به محرومیت منطقه، همزمان با احداث واحد‌های مسکونی، تسهیلگری برای اشتغال افراد نیز صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.