عنایتی: فقط به شکست دادن تراکتور فکر می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص دیدار با تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: ما با تیمی بازی داریم که تیمی بزرگ است. تراکتور هواداران زیاد و پرشوری دارد. می‌دانیم که بازی سختی مقابل این تیم داریم. تمام کار‌هایی که باید در طول هفته انجام دادیم را به بازیکنان گفتیم. ذهنیت بازیکنان را بالا آوردیم و به آن‌ها گفتیم که با چه تیمی بازی دارند. ان‌ شاالله با همدلی و اتحاد، بازی خوبی انجام دهیم و شرایط را به نفع خودمان رقم بزنیم. امتیاز بازی با تراکتور، برایمان اهمیت زیادی دارد و می‌تواند شرایطمان را در جدول تغییر دهد. بی گدار به آب نمی زنیم و با شرایط ویژه‌ای مقابل تراکتور بازی می‌کنیم. امیدوارم فردا روز تیم خوب ما باشد و بتوانیم از شرایط میزیانی استفاده کنیم. فقط به شکست تراکتور در بازی فردا فکر می‌کنم.

او در مورد ورزشگاهی که فردا قرار است در آن بازی کنند، تصریح کرد: دغدغه ما بازی در تهران است، اما این موضوع حل خواهد شد. کیفیت چمن ورزشگاه انقلاب کرج فوق العاده خوب است و از آن راضی هستیم. فردا در زمین انقلاب کرج بازی می‌کنیم.

عنایتی درباره حذف تیمش از رقابت‌های جام حذفی، گفت: برای بعضی ها، حذف تیم ما شگفتی بود نه برای اعضای تیمم. اولویت تیم من ماندن در لیگ برتر است. در جام حذفی سعی کردیم از بازیکنان جوان‌تر استفاده کنیم. شرایط زمین ماهشهر اصلا خوب نبود و نمی‌شد نکات تاکتیکی را در آن پیاده کرد. باید توپ‌هایی که در زمین استفاده می‌شود، یک نوع باشد. امیدوارم این مشکلات کوچک حل شود، چون برای فوتبالمان زشت خواهد بود. در دقیقه ۸۵ پنالتی دادیم که می‌توانست رخ ندهد. اولویت تیمم لیگ برتر و سرمایه گذاری برای آن است. نمی‌خواستم ریسک کنم و از حذف تیمم ناراحت نیستم.

هفته به هفته بهتر خواهیم شد

سرمربی هوادار در مورد مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: کماکان ۵ بازیکن مصدوم داریم. فکر می‌کنم از دیدار‌های بعدی، تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم. امروز باید وضعیت بازیکنان مصدوم تیمم را ببنیم و در مورد آن‌ها تصمیم گیری کنم.

عنایتی در خصوص شرایط فعلی تیمش اشاره کرد: از لحاظ فنی تیم خوبی بودیم. در هفته اول لیگ مقابل استقلال، بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. فوتبالی که به نمایش می‌گذاریم، تماشاگر پسند است و این را تمامی کارشناسان هم می‌گویند. از شروع لیگ برتر، روند رو به رشدی داشتیم و هفته به هفته بهتر شدیم. بی تجربگی کار دستمان داد، اما بازیکنانم به خودباوری رسیدند. اطمینان دارم می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم. ان شاالله در هفته‌های آتی، هم از لحاظ نتیجه گیری و از لحاظ فنی، بهتر خواهیم شد. هدفمان در جدول، جایگاه مناسب است. امسال لیگ سختی داریم و تلاش می‌کنیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم. تنها هدفمان، ماندن در لیگ برتر است. مدیران باشگاه زحماتی زیادی می‌کشند و قدردان همه آن‌ها هستم.

او در مورد حذف احتمالی استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: نبود استقلال آسیب زیادی به آسیا می‌رساند. هم استقلال و هم پرسپولیس افتخارات زیادی دارند. استقلال افتخارات آسیایی دارد و ۲ بار قهرمان شده است. این خبر می‌تواند بسیار برای فوتبالمان بد باشد. باید برنامه ریزی و راهکار مناسبی داشته باشیم تا اتفاق نامناسبی برای فوتبال کشورمان رخ ندهد. دولت باید از همه تیم‌ها حمایت کند. امیدوارم این خبر، صحت نداشته باشد و هر چه سریع‌تر تکذیب شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار