برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی بسکتبال در مراغه

نخستین جشنواره استعدادیابی رشته ورزشی بسکتبال در رده سنی نونهالان و نوجوانان با همکاری اداره آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و باشگاه فرهنگی و ورزشی آریا ترکان و با حضور مسئولان شهرستانی با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،موسوی معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان مراغه گفت: هر کجا که قدم می‌گذاریم نقش خیران را مشاهده می‌کنیم و خوشبختانه این بار در حوزه ورزش خانواده‌ای خیر از مراغه به نام «رحمانی» ورود کرده اند.

اوبیان کرد: ورود خیران و نتایج مثبت این استعدادیابی را در آینده‌ای نه چندان دور در عرصه‌های ورزشی و اجتماعی خواهیم دید.

او افزود: در طول تاریخ شاهد بودیم که با پیروزی و قهرمانی تیم‌های ورزشی کشورمان نشاط اجتماعی در جامعه پدید آمده و این موضوع باعث رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی شده است.

به گفته فرماندار مراغه یکی از ارکان اصلی توسعه افزایش سرمایه‌های اجتماعی است که خیران با ورود خود موجب تقویت این حوزه خواهند شد که خوشبختانه خانواده «رحمانی» علاوه بر کار‌های خیرخواهانه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی این بار در عرصه ورزش حضور فعال دارند.

موسوی تاکید کرد: مراغه سرشار از این فرصت‌ها است و مردمی روشن و خوش فکر دارد و حضور مردم را در بسیاری از عرصه‌ها شاهد هستیم که این موضوع با اتحاد و همدلی تقویت خواهد شد.

او در ادمه از حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر از ورزشکاران قدردانی کرد و گفت: در طول سال‌های گذشته شاهد حمایت و پشتیبانی آنان از ورزش مراغه بودیم و هر کجا که نیاز بود حضور پیدا کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار