کرمانشاه قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی استان

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از قهرمانی تیم کرمانشاه در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منصور کیانی دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی استان، گفت : این رقابت‌ها به مدت چهار روز و با حضور ۲۴۵ کشتی‌گیر از شهرستان‌های مختلف استان در محل خانه کشتی برگزار شد.

او گفت : در پایان این رقابت‌ها تیم کرمانشاه با کسب ۲۰۵ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های اسلام آبادغرب با ۱۸۸ امتیاز و سنقر با ۹۶ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

دبیر هیات کشتی استان به نتایج کشتی رقابت کشتی گیران حاضر در رقابت‌ها پرداخت و افزود: در وزن ۵۷ کیلوگرم علی عظیمی از کرمانشاه قهرمان شد و پژمان نجفی نیز از کرمانشاه در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد. علی شرفوندی از کرمانشاه و میثم نیازی از اسلام آبادغرب هم مشترکا سوم شدند.

او از قهرمانی علی شریفی کشتی گیر اهل کنگاور در وزن ۶۱ کیلوگرم این رقابت‌ها خبرداد و افزود: رسول قبادی از کرمانشاه نایب قهرمان شد و مسعود رضایی از اسلام آبادغرب و محمدامین شاهمرادی از کرمانشاه نیز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

کیانی با بیان اینکه علیرضا نمک شناس در وزن ۶۵ کیلوگرم توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند، گفت: محمدرئوف رضایی از کرمانشاه در جایگاه دوم و محمدرضا کماسی و فردین شکری هر دو از کرمانشاه نیز مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

او به نتایج وزن ۷۰ کیلوگرم پرداخت و افزود: در این وزن خیرالله قهرمانی از کرمانشاه قهرمان شد. حافظ دشتیان از کرمانشاه نایب قهرمان و نویدعزیزی و فردین شمسی از اسلام آبادغرب مشترکا سوم شدند.

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در وزن ۷۴ کیلوگرم یزدان ثنایی از اسلام آباد قهرمان شد، گفت: صادق لطفی از کرمانشاه نایب قهرمان و رضا باوند پور از صحنه و سامان نجفی از کرمانشاه در جایگاه سوم ایستادند.

او به نتایج وزن ۷۹ کیلوگرم اشاره کرد و ادامه داد: در این وزن سبحان یاری از کرمانشاه عنوان قهرمانی را بدست آورد، ایوب مهرپور از اسلام آبادغرب نایب قهرمان شد و ایمان بابایی از کرمانشاه و آرمین خانه زر از اسلام آبادغرب در جایگاه سوم قرار گرفتند.

کیانی بااشاره به قهرمانی محمدرضا قیاسی کشتی گیر کنگاوری در وزن ۸۶ کیلوگرم و بازگشت این قهرمان پس از یک دوره دوری از کشتی، گفت: عارف هاشمی نسب از کرمانشاه دوم شد و مهران گودرزی از کرمانشاه و یحیی شکربیگی از هرسین مشترکا سوم شوند.

او به نتایج وزن ۹۲ کیلوگرم و قهرمانی محمدجواد پرنوری کشتی گیر سنقری در این وزن اشاره کرد و افزود: عباس غلامی از صحنه نایب قهرمان، صابر مهدی پور از صحنه و محمدسعید امیری از کرمانشاه مشترکا سوم شدند.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز جواد نظری از اسلام آبادغرب قهرمان شد، گفت: سیدمهدی جعفری از صحنه نایب قهرمان و حسین ناصری از سنقر سوم شد.

او به نتایج رقابت کشتی گیران سنگین وزن این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: در این وزن محمد مرادی از کرمانشاه قهرمان و علی الهیاری از کرمانشاه نایب قهرمان شد. مقام سوم مشترک این رقابت‌ها هم به مهدی غلامی و سعید خانی هر دو از کرمانشاه رسید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.