ربیعی: داور در حد و قواره این بازی نبود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار با نساجی مازندران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری بعد از دیدار با نساجی مازندران گفت: این پیروزی را به نساجی و هوادارانش تبریک می‌گویم. در نیمه اول تیم ما خوب بازی نکرد و این موضوع به دلیل بازی سنگین ۱۲۰ دقیقه‌ای که مقابل تراکتور انجام دادیم، قابل پیش بینی بود، همچنین در این بازی به دلیل مصدومیت چند نفر از بازیکنمان را نیز در اختیار نداشتیم. تیم نساجی نسبت به تیم ما یک روز بیشتر استراحت کرد و من بابت این موضوع از سازمان لیگ گله دارم، اما به هرحال مثل بقیه موارد تمکین می‌کنیم. در نیمه دوم ما تیم برتر زمین بودیم. موقعیت‌های خوبی روی دروازه نساجی ایجاد کردیم و به گل هم رسیدیم. بعد از آن هم موقعیت داشتیم، ولی دقیقا جایی که باید کامبک می‌زدیم بازی با اشتباه داوری تغییر کرد.

داور با بی احترامی با من صحبت کرد

او در خصوص داوری بازی عنوان کرد: در بازی‌های اخیر چهار پنالتی برای ما گرفته شد و تمامی کارشناسان داوری این پنالتی‌ها را درست تشخیص دادند، اما در این بازی یک پنالتی برای نساجی گرفته شد که به هیچ وجه پنالتی نبود. اشتباه داوری می‌تواند وجود داشته باشد، اما باید به ما حق بدهید که ذهنیت‌های ایجاد می‌شود. داور اصلا در حد و قواره این بازی نبود و با بی احترامی زیاد با من صحبت کرد و من به دلیل اینکه به مدت وقت های تلف شده اعتراض کردم از سوی داور اخراج شدم و من نمی توانم در بازی بعدی که برای تیم ما بسیار مهم است، کنار زمین باشم.

مس رفسنجان یک تیم متمول نیست

ربیعی در خصوص اینکه تیم‌های صنعتی هزینه‌های زیادی در لیگ برتر انجام داده اند، بیان کرد: مس رفسنجان یک تیم متمول نیست. همه تیم‌های لیگ برتر قراردادهایشان را منتشر کنند و قرارداد‌های مس رفسنجان را هم منتشر کنند، تا همه چیز مشخص شود. افتخار می‌کنم، زمانی که هیچ کس فکر نمی‌کرد ما فصل گذشته رتبه تک رقمی با مس به دست بیاوریم این کار را انجام دادیم و این فصل هم جزو پنج تیم لیگ برتر هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار