جهاد اسلامی فلسطین:

شکست تل آویو در سازمان ملل نتیجه جنایات آن است

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد شکست اسرائیل در مجمع عمومی سازمان ملل، نتیجه طبیعی جنایات فجیع این رژیم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری فلسطینی سند؛ احمد المدلل، عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی گفت شکست اسرائیل در مجمع عمومی سازمان ملل، نتیجه طبیعی جنایات فجیعی است که مقابل چشم و گوش همه جهانیان مرتکب می‌شود.

او گفت: آنچه رخ داده، تاکیدی بر قدرت حضور ملت فلسطین است؛ ملتی که از حقوق خود دست بر نمی‌دارد و از حق خود برای مبارزاتی که با میثاق‌ها و قوانین بین المللی تضمین شده است، دفاع می‌کند.

المدلل افزود: رژیم اشغالگر اسرائیل دیگر نمی‌تواند آگاهی بین المللی را جعل کند. این رژیم متوجه شده است که تا زمانی که سرزمین فلسطین تحت اشغال باشد، جهان در وضعیت ثبات قرار نخواهد گرفت.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین از جامعه جهانی خواست برای حمایت از مردم فلسطین به منظور دستیابی به حقوق و آزادی کامل و بازگشت به سرزمین ها، شهر‌ها و روستا‌های خود که هفتاد و سه سال پیش از آن‌ها آواره شده اند، تلاش کنند.

گفتنی است رژیم صهیونیستی پس از تجاوزات ماه مه گذشته به نوار غزه، دیروز جمعه در پیشبرد پیشنهاد خود برای لغو بودجه کمیته حقیقت یابی که شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای بررسی تجاوز‌های رژیم اشغالگر تشکیل داده بود، شکست خورد و نتوانست آن را به تصویب مجمع عمومی سازمان ملل متحد برساند.

از سوی دیگر خبرگزاری رسمی فلسطینی «وفا» نیز اعلام کرد: رژیم‌ صهیونیستی پیشنهادی را برای ارائه اصلاحاتی شفاهی در تصمیم کمیته پنجم بدون رای‌گیری ارائه داده بود. این کمیته پیشنهاد تصویب بودجه پیشنهادی کمیته حقیقت یاب را به عهده دارد. ۱۲۵ کشور از جمله گروه ۷۷، چین و گروه کشور‌هایی عربی به پیشنهاد تل آویو رای منفی دادند و تنها ۸ رژیم از جمله رژیم‌ صهیونیستی و آمریکا از این پیشنهاد حمایت کردند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار