نظارت بازرسان بر بازار و کنترل قیمت کالا‌ها

استاندار کرمانشاه گفت : نظارت بازرسان بر بازار و کنترل قیمت کالا‌ها باید برای مردم کاملا ملموس باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : از هفته آینده ۱۰۰ کالایی که با معیشت و سفره مردم ارتباط نزدیک دارند در ستاد تنظیم بازار استان مورد بررسی دقیقی قرار خواهد گرفت و اگر کالایی با افزایش قیمت همراه بوده باید علت آن مشخص و اگر کالایی هم با کاهش قیمت روبرو بوده، آن هم باید گزارش شود تا تغییرات قیمتی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

او با اشاره به حضور بسیج در بازار برای بازرسی و نظارت بر روند قیمت ها، این حضور را یک فرصت برای جلوگیری از گرانی و افزایش بی رویه قیمت‌ها عنوان کرد و گفت : ما از این حضور بسیج استقبال می‌کنیم، زیرا این نیروی مردمی هر کجا که حضور داشته منشاء خیر و برکت برای کشور بوده است.

بازوند افزود: از نیرو‌های بسیج که در این عرصه وارد شده اند می‌خواهیم با توانمندی ویژه خود نظارت همه جانبه‌ای بر کنترل قیمت‌ها داشته باشند بطوریکه این نظارت و بازرسی در بازار برای مردم استان کاملاً قابل لمس باشد.

او با اشاره به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و شب عید از همه دستگاه‌های نظارتی خواست نظارت و بازرسی‌های خود را برای کنترل قیمت کالا‌های مختلف بیش از پیش افزایش دهند.

بازوند از سازمان جهادکشاورزی استان خواست با دقت نسبت به جوجه ریزی و خرید مرغ منجمد برای ماه پایانی سال اقدام کند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.