برگزاری همایش "سیمای امام رضا (ع) در ادبیات کودک و نوجوان" در کرمانشاه

آیین اختتامیه همایش علمی پژوهشی "سیمای امام رضا (ع) در ادبیات کودک و نوجوان" اواخر دی ماه امسال در کرمانشاه برگزار می شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پیمان جسری رییس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اعلام فراخوان این همایش در تیر ماه امسال گفت: امسال نیز مانند دوره‌های گذشته سیمای امام رضا (ع) در یک نوع از ادبیات کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او افزود: برای این دوره که چهاردهمین دوره برگزاری همایش ملی امام رضا (ع) در استان کرمانشاه، سیمای امام رضا (ع) در ادبیات کودک و نوجوان انتخاب شده است.

رییس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: مجموعا ۳۳ مقاله از ۱۵ استان کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

جسری از انتخاب ۱۲ مقاله برگزیده در این دوره همایش خبر داد و ادامه داد: با داوری صورت گرفته در نهایت ۱۲ اثر از استان‌های سمنان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و اصفهان به عنوان آثار برگزیده این دور جشنواره توسط هیات داوران انتخاب شدند.

دبیر همایش علمی پژوهشی سیمای امام رضا (ع) در ادبیات کودک و نوجوان از برگزاری آیین اختتامیه این همایش در اواخر دی ماه خبر داد و گفت: در این آیین از مقالات برگزیده تجلیل خواهد شد.

جسری برگزای چنین همایش‌هایی را گامی موثری در راستای ترویج و نشر سیره فرهنگ رضوی در جامعه دانست و اظهار داشت: از طرفی برگزاری چنین همایش‌های پژوهشی به شناسایی و معرفی هرچه بیشتر و بهتر پژوهشگران حوزه رضوی منجر می‌شود.

این مسئول افزود: همچنین با برگزاری چنین برنامه‌هایی بانک اطلاعاتی از مقالات پژوهشی برای پژوهشگران آینده سیمای امام رضا (ع) در ادبیات کشور فراهم می‌شود. ضمن اینکه تولید این مقالات به معنای تولید محتوای فرهنگ رضوی است که بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.