امام جمعه شهربابک:

منافقان سر پنجه‌های دشمنان انقلاب هستند

امام جمعه شهربابک وجود منافقان را همیشگی عنوان کرد و گفت: منافقان به عنوان سر پنجه‌های دشمنان انقلاب عمل می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام علی اصغر انصاری امام جمعه شهربابک در جلسه برنامه ریزی دهه فجر و روز نهم دی ماه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و اهمیت آن، گفت: فاطمیه در ایامی انجام شد که تذکرات پیامبر درباره وجود منافقان جدی گرفته نشد.

او وجود منافقان را همیشگی عنوان کرد و افزود: منافقان به عنوان سر پنجه‌های دشمنان انقلاب عمل می‌کنند.

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه ما ۱۷ هزار شهید به دلیل وجود منافقان تقدیم انقلاب شد، تصریح کرد: در فتنه ۸۸ نمونه دیگری از کار منافقان را دیدیم که اصل نظام و ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند و خوشبختانه با همت مردم سرنگون شد.

او بزرگترین عامل کمک به دشمن را ضدیت با ولایت فقیه دانست و گفت: امروز اگر بحث ولایت، اصل نظام، جهاد و شهادت نبود، هیچوقت حاج قاسم و مکتب او شکل نمی‌گرفت.

امام جمعه شهربابک گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در هر بعدی از جمله نظامی، علمی و... برتری دارد و معاندان می‌خواهند این برتری را از طریق نا امیدی از ما بگیرند.

او تأکید کرد: قدرت دولت و نظام باید توسط مردم تقویت شود و دستگاه‌ها موظف هستند امیدواری را به مردم القاء کنند.

احسان بهجتی رییس دادگستری شهربابک نیز در ادامه گفت: ما اگر بخواهیم جوانانمان را خوب تربیت کنیم، در برابر استکبار بایستیم و فرهنگ مقاومت را نشر دهیم باید مکتب حاج قاسم را از طرق مختلف و با رسانه ها، تدریس و کتب درسی و... آنرا ترویج کنیم.

او به ترویج قناعت تأکید کرد و افزود: فرهنگ مصرف گرایی در غرب رواج دارد در حالی که ما باید فرهنگ قناعت و مقاومت را ترویج کنیم.

بهجتی ولایت، مقاومت، توسل به اهل بیت(ع) را محور‌های فرهنگ حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و بیان داشت: اتحاد و اقتداری که در نظام جمهوری اسلامی داریم ناشی از راهنمایی‌های عالمانه رهبر فرزانه مااست.

او با بیان اینکه در سختی‌ها و تحریم‌ها می‌توان رشد و بحران‌ها را مدیریت کرد، گفت: بچه هایمان را به مطالعه زندگینامه شهدا تشویق کنیم که عاقبت بخیر دنیا و آخرتمان در آن است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: امام جمعه ، منافقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار