بنیاد کرامت رضوی ۲ میلیون بسته معیشتی توزیع کرد

مدیر امور محرومان معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: این بنیاد با کانون‌های مردمی خود در رزمایش مواسات و همدلی ۲ میلیون بسته معیشتی در کشور توزیع کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن عقدایی مدیر امور محرومان معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: شبکه خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی که در ۳۱ استان کشور فعالیت دارند، مجریان طرح‌های ملی بنیاد کرامت رضوی هستند.

وی گفت: این کانون‌ها به صورت مردمی و تخصصی برای تسهیل امور و پیشبرد اهداف پروژه‌های تعریف شده در بنیاد به منظور حمایت از اقشار محروم فعالیت داشته و با معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ارتباط دارند.

مدیر امور محرومان معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: حمایت از زنجیره تولید گوشت بخشی دیگر از اقدامات انجام شده این بنیاد در نقاط مختلف کشور است. واحد‌هایی در خصوص دوقلوزایی و اصلاح نژاد دام سبک راه‌اندازی شد، اکنون با توجه به پایداری اقتصادی این واحد‌ها و با افزایش ضریب بهره‌وری طرح‌های اشتغالزایی و با صرف اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، زمینه اشتغال‌زایی دست‌کم چهار هزار نفر در مدت سه سال در مناطق کم برخوردار کشور فراهم شده است.

عقدایی گفت: امضای تفاهم با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اعطای تسهیلات با مبلغ ۸۰ میلیارد ریال به ۴۰۰ نفر به منظور احیا و راه اندازی مشاغل مرتبط با صنایع دستی در هشت استان کشور از جمله این اقدامات بوده است.

انتهای پیام//ا.د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.