پیروزی‌های پرگل من سیتی، آرسنال و تاتنهام در شب گلباران لیگ جزیره

هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۴ دیدار همزمان آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در اولین روز از هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس، امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه ۴ دیدار به طور همزمان برگزار شدند. در این بازی ها که طی آن‌ها بیش از  ۲۰ بار توپ از خط دروازه ها گذشت، نتایج زیر به دست آمد:

منچسترسیتی ۶- لسترسیتی ۳

در این دیدار پرگل، کوین دی بروینه در دقیقه ۵، ریاض محرز در دقیقه ۱۴، ایلکای گوندوغان در دقیقه ۲۱، رحیم استرلینگ در دقایق ۲۵ و ۸۷ و امریک لاپورت در دقیقه ۸۹ برای منچسترسیتی گلزنی کردند و  یمز مادیسون در دقیقه ۵۵ و لوکمن در دقیقه ۵۹ و  کلیچی ایهیناچو در دقیقه ۶۵ گل‌های لستر را به ثمر رساندند.

منچسترسیتی با این پیروزی با ۴۷ امتیاز از ۱۹ بازی صدر جدول را حفظ کرد و لسترسیتی با ۲۲ امتیاز از ۱۷ بازی به رتبه دهم سقوط کرد.

آرسنال ۵ – نوریچ صفر

بوکایو ساکا در دقایق ۶ و ۶۷، کیران تیرنی در دقیقه ۴۴، الکساندر لاکازت در دقیقه ۸۴ و  امیل اسمیت رو در دقیقه ۱+۹۰ گل‌های تیم آرسنال را به ثمر رساندند.

آرسنال با این پیروزی با ۳۵ امتیاز از ۱۹ بازی رتبه چهارمی خود را حفظ کرد و نوریچ هم با ۱۰ امتیاز از ۱۸ بازی و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نیوکاسل همچنان در رتبه آخر جدول جای گرفته است.

تاتنهام ۳ – کریستال پالاس صفر

هری کین در دقیقه ۳۲، لوکاس مورا در دقیقه ۳۴ و سون هیونگ مین در دقیقه ۷۴ سه گل تاتنهام را زدند.

تاتنهام با این پیروزی با ۲۹ امتیاز از ۱۶ بازی به رتبه پنجم صعود کرد و کریستال پالاس هم با ۲۰ امتیاز از ۱۸ بازی در رتبه دوازدهم جدول جای گرفته است.

وستهام ۲- ساوتهمپتون ۳

گل ها: محمد الیونسی در دقیقه ۸، جیمز وارد پراوز در دقیقه ۶۱ و یان بدنارک در دقیقه ۷۰ برای ساوتهمپتون/ میکائیل آنتونیو در دقیقه ۴۹ و سعید بن رحما در دقیقه ۶۴ برای وستهام

ساوتهمپتون با این پیروزی با ۲۰ امتیاز از ۱۸ بازی به رتبه چهاردهم صعود کرد و وستهام هم با ۲۸ امتیاز از ۱۸ بازی به رتبه ششم جدول سقوط کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار