آغاز دوره آموزشی مهارت‌های امر به معروف و نهی از منکر ویژه ضابطان در سیستان وبلوچستان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان از آغاز دوره آموزش مجازی مهارتی ضابطان در قالب دومین دوره ملی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محسن اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان در جمع خبرنگاران گفت: عناوین این دوره شامل آشنایی با مهارت‌های جامعه‌شناختی و روان‌شناختی در امر به معروف و نهی از منکر، آشنایی با مخاطب‌شناسی، فن بیان و مهارت‌های ارتباط موفق و آشنایی با مباحث حقوقی مرتبط با ضابطان امر به معروف و نهی از منکر است.

اکبری گفت: دوره آموزشی به مدت حداکثر ۱۶ هفته و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: برای شرکت‌کنندگانی که در مجموع نمره آزمون و مباحثه حدنصاب ۱۵ از ۲۰ را کسب کنند گواهی پایان دوره صادر می‌شود و افرادی که نمره ۱۲ تا ۱۴ دریافت کنند گواهی شرکت خواهند گرفت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: قبول شدگان در آزمون پایانی پس از طی سایر مراحل قانونی، کارت ضابط امر به معروف و نهی از منکر را دریافت می‌کنند که گواهی این دوره نیز به عنوان آموزش ضمن خدمت در ادارات و سازمان‌ها قابل پذیرش خواهد بود.

وی  گفت: شرکت در این دوره برای عموم آزاد بوده و علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://b۲n.ir/y۹۵۶۳۹ مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۶ دی ۱۴۰۰
خدا رحمتشان کند و در دودنیا مارا شفاعت کنن
آخرین اخبار