کنگاور باید از نظر اعتبارات مورد توجه ویژه قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: کنگاور به عنوان پیشانی استان باید از نظر اعتبارات مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه پس از بازدید از محلات مختلف شهر کنگاور در جلسه شورای شهر در سرسرای فرمانداری اظهار داشت: بازدید عملی و میدانی از پروژه‌های مختلف شهرستان‌های استان در اولویت برنامه‌های معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه قرار دارد که امروز بصورت میدانی مشکلات برخی از محلات شهر کنگاور بررسی شد.

او افزد: در محله ترانشه کنگاور با توجه به تعویض شبکه فاضلاب، مشکل زیرساخت و آسفالت آن در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار خواهد گرفت.

فخری در ادامه با اشاره به بازدید خود از محله و مسکن مهر «غم تسلی» بیان داشت: با قوانین خشک و رسمی مشکل چندین ساله این ساکنین رفع نخواهد شد، باید با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط امکانات لازم جهت تسریع در انتقال ساکنین این محله انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه از تعیین مکانی خارج از محدوده شهر جهت ساماندهی مشاغل مزاحم به خصوص مشاغلی که چهره ورودی شهر کنگاور را خدشه دار کرده اند خبر داد و گفت: با تغییر کاربری اراضی می‌توان با تجمیع مشاغل، چهره ورودی و نمای بصری شهر را زیبا کرد.

او از پیشنهاد شهردار مبنی بر احداث شهر خودرو و طراحی نقشه آن برای ۱۰۰ واحد بنگاه خرید و فروش اتومبیل استقبال کرد و افزود: دفتر فنی استانداری نیز از اینگونه پیشنهاد‌ها در راستای ساماندهی مشاغل و اشتغال زایی حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.