تمامی راه‌های ارتباطی استان اردبیل باز است

مدیرکل راهداری استان اردبیل گفت: در حال حاضر تمامی راه‌های ارتباطی استان باز و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم‌الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به دنبال بارش برف و برودت هوا از روز جمعه تمامی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در حالت آماده‌باش و فعالیت هستند تا شرایط مساعد را برای تردد رانندگان و شرایط ایمن فراهم کنند که خوشبختانه با تلاش‌های انجام یافته در حال حاضر تمامی راه‌های ارتباطی استان اردبیل باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او ادامه داد: با تلاش‌های انجام یافته در حال حاضر تمامی راه‌های ارتباطی استان باز و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد و راه ارتباطی 536 روستای مسدود شده بازگشایی شده است که در حال حاضر نیز راهداران در آماده‌باش کامل هستند.

وثوقی گفت: در حال حاضر گروه‌های راهداری در تمامی جاده‌ای استان مستقر هستند و گزارش بخصوصی در ارتباط با گرفتاری خودروها در مناطق کوهستانی ارائه نشده است و با توجه به شرایط نامساعد جوی از هم‌استانی‌ها درخواست داریم تا از سفرهای غیرضروری به شدت خودداری کنند و رعایت سرعت مطمئنه را مبنای کار قرار دهند که استفاده از زنجیرچرخ امری لازم و ضروری در این زمینه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر 230 ماشین‌آلات راهداری با 280 نیرو در امر بازگشایی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان در حال تلاش هستند و راهدارخانه‌های سیار و ثابت نسبت به خدمت‌رسانی در مواقع مورد نیاز اقدام می‌کنند که این موضوع برای ما جزو اولویت اساسی است.

سرهنگ سید محمد صفوی فرمانده پلیس راه استان اردبیل نیز گفت: در پی بارش برف در روزهای گذشته کمک به 300 خودروی گرفتار محقق شده و در حال حاضر شرایط مناسبی نسبت به نحوه امدادرسانی به خودروهای متوقف شده وجود دارد و هم‌اکنون نیز به دلیل تداوم وزش باد و افتد دمای هوا با کولاک مقطعی برف در استان مواجه هستیم و تردد فقط با زنجیرچرخ میسر است.

او ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه و نیز قوانین راهنمایی و رانندگی از اهم مواردی است که در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور از رانندگان انتظار داریم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و با داشتن زنجیرچرخ و رعایت قانونمندی و همکاری با پلیس سفری امن و ایمن را رقم بزنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.