تعیین تکلیف مشکلات شهری سنندج از قاب رسانه

جلسه طرح ساماندهی مشکلات شهری در راستای پویش رسانه‌ای حل مسئله و عدالت رسانه‌ای در صداوسیمای مرکز کردستان و با حضور نهاد‌ها و ارگان‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، جعفر عبدالملکی مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان در جلسه جلسه طرح ساماندهی مشکلات شهری با اشاره به آلودگی بصری وانت‌ها در شهر و مخدوش کردن سیمای شهر گفت: حل این معضل مستلزم یک اراده جمعی و همکاری بین سازمانی مشترک است.

عبدالملکی افزود: وظیفه سازمان‌ها پاسخ به نیاز‌های جمعی مردم و وظیفه رسانه هم ارتباط مابین مردم و ادارات و رساندن نیاز‌های آنهابه سمع مسئولین است.

او ترافیک، حاشیه نشینی و کمبود فضا‌های ورزشی و فرهنگی در نواحی منفصل شهری را از دیگر مشکلات شهر‌ها عنوان کرد.

شهردار سنندج هم در این جلسه با اشاره به فعالیت ۳۸۵ دستگاه وانت میوه فروش در سطح شهر گفت: شهرداری به تنهایی قادر به حل این معضل نیست و به یاری دیگر سازمان‌ها به خصوص رسانه‌ها برای فرهنگ سازی نیازمند است.

سید انور رشیدی همچنین از درنظر گرفتن دو مکان در سنندج و انتقال وانت‌ها به این اماکن در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: شهرداری برای ساماندهی همه وانت‌ها به زمین‌های مناسب بیشتری احتیاج دارد.

در این جلسه مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، رییس اصناف، معاون خدمات شهری شهرداری، نماینده راهور و معاونین و مدیران صداوسیمای مرکز کردستان هم هرکدام به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: معضلات شهری ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.