آزادی ۶۳ زندانی در جشن گلریزان جامعه ورزش کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آزادسازی ۶۳ زندانی جرایم غیرعمد در قالب پویش "نذر رهایی" جامعه ورزش استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حاشیه مراسم جشن گلریزان جامعه ورزش استان که عصر امروز (۷ دی) با حضور استاندار، جمعی از مسئولین و هیات‌های ورزشی و ورزشکاران در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، گفت: این مراسم در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور جلب کمک‌های جامعه ورزش و اقشار مختلف مردم برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در قالب پویش "نذر رهایی" برگزار شد.

او ادامه داد: در این مراسم به نیت سن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در زمان شهادت ۶۳ سال داشتند، با کمک‌های جمع آوری شده ۶۳ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از جمع آوری حدود یک میلیارد تومان کمک نقدی طی این مراسم خبرداد.

او با بی نظیر خواندن برگزاری این مراسم جشن گلریزان در استان، اعلام کرد: خوشبختانه همانطور که پیش بینی می‌کردیم، این مراسم با استقبال بسیار خوب مسئولین، هیات‌های ورزشی، ورزشکاران و قهرمان و اقشار مختلف مردم همراه شد.

گفتنی است: برگزاری ورزش باستانی و اهداء حمایل پهلوانی به استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی از سوی هیات ورزش زورخانه‌ای استان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در برگزاری این مراسم اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، بسیج حقوق‌دانان سپاه نبی اکرم (ص) و ستاد دیه استان مشارکت داشتند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.