پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان درسالروز حماسه ۹ دی

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در پیام مشترک آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» و «علیرضا قاسمی فرزاد» آمده است: نهم دی ماه ۱۳۸۸ مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان‌شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی بود.

در این پیام مشترک تصریح شده، نمایش بصیرت و هوشیاری ملت در این حماسه، چنان تجلی یافت که مقام معظم رهبری در این باره فرمودند: «امتیاز نظام ما این است که متعلق به مردم است. آن افرادی که با همه وجود نظام جمهوری اسلامی را و اسلام و این پرچم برافراشته را در این کشور نگه داشته‌اند، در درجه اول خود مردمند و دشمنان ما باید این را بفهمند.»

در پیام نماینده  ولی فقیه در استان و استاندار همدان آمده است: خلق حماسه نهم دی، یادآور حضور آگاهانه مردم ایران اسلامی در بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است که خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

نماینده  ولی فقیه در استان و استاندار همدان در این پیام تاکید کردند: این روز بزرگ به عنوان حماسه میلیونی مردم، در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط خواهد ماند.

حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید و مردم در این حماسه انزجار خود را از اغتشاشگران و دشمنان نشان دادند و بر پیمان خود با ولایت تاکید کردند.

نهم دی در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.