آماده باش ۳۹ تیم هلال احمر برای امدادرسانی به حوادث سیلاب

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۳۹ تیم هلال احمر به منظور امدادرسانی به حوادث احتمالی ناشی از سیلاب در حالت آماده باش کامل هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۱۴۰ نیروی هلال احمر در قالب ۳۹ تیم امدادی در ۲۴ پایگاه ثابت، امداد هوایی، شعب هلال احمر و تیم واکنش سریع و دو تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند.

او گفت: ۲۲ تیم در شعب هلال احمر استان آماده امدادرسانی به حوادث احتمالی هستند و ۴۶ دستگاه خودرو شامل خودروی نجات، آمبولانس و ده دستگاه موتور تریل نیز جهت امداد رسانی به حوادث احتمالی آماده به‌کارگیری است.

رضایی گفت: با توجه به سیلابی شدن مسیل‌ها از شهروندان می خواهیم در حاشیه و مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها قرار نگیرند و از سفر‌های غیر ضرور بپرهیزند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با توجه به کاهش دید افقی و لغزندگی سطح جاده از رانندگان می خواهیم ضمن همراه داشتن وسایل ایمنی و تجهیزات زمستانی، از داشتن زنجیر چرخ و سوخت کافی به خصوص در نقاط کوهستانی اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار