مهمترین سلاح مقابله با دشمنان و فتنه انگیزان بصیرت و ولایت است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت حماسه شکوهمند ۹ دی، بصیرت را مؤثرترین سلاح برای مقابله با توطئه و فتنه‌های دشمنان نظام اسلامی دانست.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در  بیانیه گرامیداشت حماسه شکوهمند ۹ دی آمده است: ۹ دی از ایام اللهی است که برای نظام و ملت ما روزی پرشکوه و پرافتخار و برای دشمنان، روز خسران و خواری است.

در مقطعی که دولتمردان استکبار جهانی و مزدوران و سرسپردگان داخلی آن‌ها مست فتنه انگیزی و آشوب در ام القرای جهان اسلام بودند و رؤیای سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر داشتند و تا مرز هتک حرمت مقدسات دینی پیش رفتند.

حضور حماسی ملت حسینی و قهرمان ایران در حمایت از رهبری و نظام خویش، چشمان فتنه را کور و دست جنایتکار استکبار را دوباره از حریم این سرزمین کوتاه کرد.

 مردم انقلابی ایران در ۹ دی ۸۸ ثابت کردند که چراغ  ولایت و بصیرت در این کشور روشن است و هرگز راه شهدا و مسیر سعادت را گم نخواهند کرد و با ایمان راسخ و پیروی از رهبر حکیم و فرزانه، علی رغم مشکلات، در صحنه باقی خواهند ماند و «بصیرت» مؤثرترین سلاح برای مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان نظام اسلامی است.

 ایام بزرگداشت یوم‌الله نهم دی پس از گذشت دوازده سال بهترین فرصت برای روایت‌گری و تبیین آنچه در سال ۸۸ رخ‌ داده است تا ضمن جلوگیری از فراموشی و تحریف حقیقت، نسل جوان با ریشه‌ها و واقعیت فتنه سال ۸۸ و چرایی و چگونگی خلق حماسه نهم دی آشنا شوند و خود را برای برهه‌های حساس پیش‌رو آماده سازند.

بزرگداشت یوم‌الله نهم دی فرصت مغتنمی برای اعلام تنفر و انزجار از تفکر ضدانقلابی و رفتار براندازانه سران و حامیان فتنه است که همچنان لجوجانه بر پیمودن راه باطل و حفظ مواضع ناصواب خود اصرار می‌ورزند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با گرامیداشت حماسه ۹ دی، ضمن تجدید میثاق با رهبری معظم انقلاب در این یوم الله بار دیگر از ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی می‌خواهد همواره با حفظ بصیرت در خط رهبری و مسیر دفاع از میراث امام راحل (ره) و شهدا یعنی «جمهوری اسلامی ثابت قدم باشند.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: حماسه ۹ دی ، بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار