کارشناس هواشناسی اصفهان:

بارش‌ها در اصفهان شدت می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از تشدید فعالیت سامانه بارشی به ویژه در غرب و جنوب استان از یکشنبه ۱۲ دی ماه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش شدید باران و برف مناطق غرب، شمال، جنوب و ارتفاعات شرق استان را از اواسط روز یکشنبه تا دوشنبه هفته آینده فرا می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هوای بسیاری از مناطق استان در این مدت مه‌آلود خواهد بود، گفت: کاهش دید و اختلال در تردد محور‌های مواصلاتی استان و مسدود شدن جاده‌های کوهستانی و برف گیر در این مدت محتمل است و جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌های فصلی در بسیاری از مناطق دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته در سمیرم ۲ میلی‌متر و فریدونشهر ۶ دهم میلی‌متر باران و برف بارید، گفت: بارش‌ها از عصر امروز  ابتدا غرب و جنوب استان را در برمی‌گیرد و به تدریج تا فردا در سایر مناطق از جمله شهر اصفهان بارش پراکنده باران را انتظار داریم.

هنرمند با اشاره به افزایش ۲ تا سه درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به دمای صفر درجه می‌رسد.

وی گفت: خوروبیابانک با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای هفت درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار