راه اندازی ۵ واحد ورزشی در استان مرکزی

به مناسبت اولین یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت ۵ واحد ورزشی در استان مرکزی راه اندازی شد.

دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: به مناسبت اولین یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت، ۵ واحد ورزشی شامل: خانه ژیمناستیک آشتیان و ۴ سالن ورزشی در مدارس ناحیه یک اراک، زرندیه، سربند و ساوه راه اندازی شد.

دمنه با بیان اینکه اولین یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت کشور در بهمن ماه در اراک برگزار می‌شود افزود: برای تجهیز خانه ژیمناستیک آشتیان۲۵۰ میلیون تومان و برای هر کدام از سالن ها۷۰میلیون تومان هزینه شده و به نام شهدای تربیت بدنی و سلامت نامگذاری شدند.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های متعدد یادواره از چندی پیش شروع شده است اضافه کرد: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های فرهنگی و ورزشی تا زمان برگزاری اختتامیه یادواره در بهمن ماه ادامه دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: یادواره کشوری فردا با حضور خانواده‌های شهدای شاخص تربیت بدنی و سلامت فردا در باغ موزه دفاع مقدس برگزار میشود.

او با بیان اینکه ۱۷ شهید تربیت بدنی و سلامت در استان مرکزی شناسایی شده که ۶ شهید شاخص هستند ادامه داد: شهدای شاخص معلم و کارشناس تربیت بدنی هستند و سایر شهدا ورزشکار فعال آموزش پرورشی بودند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.