محور‌های مواصلاتی کرمانشاه باز هستند

تمام محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه باز و حدود ۵۰ راهدار کرمانشاهی آماده باش هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه در ۲۵ محور اصلی و پنج محور غیر اصلی ۱۴ شهرستان استان بارش برف و باران گزارش شده است.

او با اشاره به آمادگی نیرو‌های راهداری استان کرمانشاه، افزود: ۴۹ نیرو راهداری با ۳۴ دستگاه ماشین آلات طی ۲۴ ساعت گذشته در حال انجام مأموریت بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان داشت: به علت بارش برف در محور‌های برف گیر استان کرمانشاه ۳۳۲ کیلومتر عملیات برف روبی و ۱۳۸ تن عملیات شن و نمک پاشی و هفت مورد ریزش برداری صورت گرفته است.

کرمی ادامه داد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته به چهار دستگاه خودرو گرفتار در برف توسط نیروی‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه امدادرسانی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تاکید کرد: با تلاش مأموران راهداری استان کرمانشاه تمام محور‌های مواصلاتی استان باز بوده و مشکلی خاصی وجود ندارد.

کرمی گفت: مردم می‌توانند پیش از سفر و تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس حاصل کرده و از آخرین وضعیت راه‌ها با خبر شوند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار