موسوی:

دانش آموزان عشایری می‌توانند محور تحولات در جامعه باشند

رییس کل دادگستری فارس گفت: ظرفیت‌های خوبی در دانش آموزان عشایری وجود دارد و دانش آموزان عشایر می‌توانند محور تحولات و حرکت رو به جلو در جامعه باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ششمین مرحله ارسال تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس عشایری استان، گفت: ظرفیت‌های خوبی در دانش آموزان عشایری وجود دارد و دانش آموزان عشایر می‌توانند محور تحولات و حرکت رو به جلو در جامعه باشند.

رییس کل دادگستری فارس گفت: از وزارت آموزش و پرورش انتظار می‌رود نسبت به تخصیص وسایل نقلیه مناسب به اداره آموزش و پرورش عشایری فارس اقداماتی را صورت دهند تا فرایند خدمات رسانی این عزیزان تسهیل شود.

او گفت: اگر به دنبال تحول و تغییر در جامعه هستیم باید از ظرفیت بی نظیر دانش آموزان عشایر به صورت درست بهره بگیریم.

رییس کل دادگستری فارس در بخشی دیگر از صحبت‌های خود گفت: فضای مجازی در کنار فوایدی که داشت آسیب‌های را نیز به دانش آموزان وارد ساخته است که باید با کمک همدیگر فضا را برای آموزش‌های حضوری فراهم کنیم.

او گفت: از اولویت‌های ما این است که دانش فضای مجازی را در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به دانش آموزان منتقل کنیم.

محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیزدر این مراسم گفت: در راستای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین باید به سمت مدارس صالحی پیش رفت که خروجی و محصول آن افراد بزرگی، چون حاج قاسم سلیمانی باشد.

او گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری به شهید سلیمانی باید به چشم یک راه و مکتب و مدرسه درس آموز باید نگاه کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: خوشحالیم که در عصر کنونی حاج قاسم سلیمانی‌ها باعث شدند که دانش آموزان قهرمانان حقیقی زمان خود را ببینند و لمس کنند.

عسکری گفت: امروز مفتخریم با هدایت و برنامه ریزی اداره اموزش و پرورش عشایر ۴۰ میلیارد تومان لوازم آموزشی و پرورشی شامل تبلت، گوشی، پوشاک و لوازم التحریر به دانش آموزان مدارس عشایری سراسر فارس ارسال کنیم.

او گفت: این بسته‌های آموزشی و پرورشی به ۱۲ هزار دانش آموز عشایری فارسی تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است در پایان مراسم ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و پرورشی شامل تبلت، گوشی، پوشاک و لوازم التحریر و ... به مدارس عشایری فارس ارسال شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار