کمالوند: بدون ۵ بازیکن اصلی تیم به مصاف گل گهر می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شرایط تیمش پیش از بازی با گل گهر توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر گل گهر سیرجان در هفته سیزدهم لیگ برتر  اظهار داشت: خدا را شکر در ۲، ۳ هفته گذشته نتایج خوبی گرفتیم و بازیکنان مان هم روحیه خوبی دارند. متاسفانه فردا ۵ بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداریم. امیدواریم با تلاش بازیکنان مان موفقیت‌های تیم تداوم داشته باشد. بازیکنانم در دو سه هفته اخیر نشان داده‌اند که واقعا تغییرات اساسی در تیم ایجاد شده است.
برابر گل گهر دنبال امتیازات کامل هستیم
کمالوند درباره تقابل تیمش با گل گهر گفت: گل‌گهر تیم قدرتمندی است و سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده است. این تیم سرمربی بسیار خوب، باهوش و توانمندی دارد، اما ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و دنبال امتیازات کامل هستیم.
سرمربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به مشکلات امکاناتی این تیم عنوان کرد: چندی هفته‌ای می‌شود که پشت دروازه تمرین می‌کنیم، زیرا فقط یک زمین مسابقه داریم و اگر در همین زمین هم تمرین کنیم، شرایط مسابقه را از دست می‌دهیم. با این حال هواداران بدانند با تمام عشق مان برای آن‌ها بازی می‌کنیم. همان طور که به هواداران قول داده بودم، مطمئن باشید در اواخر نیم فصل اول و ابتدای نیم فصل دوم، چهره متفاوتی از نفت مسجدسلیمان خواهند دید. البته در هفته‌های گذشته هم نوع فوتبال تیم ما تغییر کرده است.
او درباره برنامه‌های نفت مسجد سلیمان برای فصل نقل و انتقالات گفت: با ۳، ۴ بازیکن برای نیم فصل دوم صحبت کرده‌ایم و باشگاه پیگیر جذب آن‌ها است. مطمئن باشید نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار