اعطای مدیریت کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرایران به قم

مدیرگردشگری وامور زائرین سازمان فرهنگی شهرداری قم مدیر کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر ایران شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم، در چهل و پنجمین نشست معاونین فرهنگی کمیسیون فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران، حمید نادری مدیر گردشگری و امور زائرین سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم به عنوان مسئول کمیته گردشگری این مجمع انتخاب شد.

دکتر آلما فرامرزی دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران ایران، علت انتخاب قم به عنوان ریاست این کمیته، فعالیت‌های رو به رشد و چشمگیر گردشگری شهری،پشتکار و همکاری مستمر مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم برشمرد.

مدیر گردشگری و امور زائرین سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم می گوید  مهمترین سیاست اجرایی این کمیته نقش آفرینی و همگرایی شهرداری‌های کلانشهر ایران در جهت رونق و توسعه گردشگری است.

به گفته نادری هماهنگی و انسجام شهرداری‌ها در ارائه خدمات مطلوب به زائرین و گردشگران در مناسبت‌های ملی و مذهبی، اطلاع رسانی و تبلیغات شهری در حوزه معرفی ظرفیت‌های گردشگری مهمترین اولویت کاری این کمیته است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار