مدیرکل انتقال خون زنجان خبر داد؛

اجرای پویش نذر خون به نیت حاج قاسم در زنجان

اسدی گفت:با فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی،پویش نذرخون همزمان باسراسر کشور در زنجان آغاز شده وتا۳۰ دی ماه ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، اسدی مدیرکل انتقال خون زنجان گفت: با فرارسیدن دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، پویش اهداء و نذر خون در این استان همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا ۳۰ دی ماه ادامه خواهد داشت.

او می گوید: گروه‌های هدف شرکت کننده در پویش اهداء نذر خون  کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها هستند که این افراد می‌توانند به صورت گروهی و با هماهنگی دفتر جذب اهداء کنندگان انتقال خون زنجان نسبت به انجام این کار خداپسندانه اقدام کنند.

اسدی گفت: عموم مردم نیز می‌توانندبامراجعه به مراکز اهدای خون استان زنجان در این پویش شرکت کنند و در این خصوص محدودیتی وجود ندارد.

مدیرکل انتقال استان زنجان می گوید: مرکز اهدای خون  زنجان واقع در چهارراه سعدی از ساعت ۸ صبح تا ۱۸:۳۰ پذیرای مراجعه کنندگان است.

به گفته اسدی مرکز اهدای خون ابهر نیز از ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر و مرکز خونگیری خدابنده هم روز سه شنبه از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ ظهر فعال بوده و نسبت به خدمت رسانی مبادرت می‌کند.

او گفت: دریافت‌کنندگان واکسن کرونا منعی برای اهدای خون ندارند و افرادی که در برابر کووید -۱۹ واکسینه شده‌اند، می‌توانند در نجات جان شهروندان سهیم باشند.

مدیرکل انتقال خون زنجان می گوید: سالانه بیش از ۶۰ هزار واحد فرآورده خونی در این استان تولید می‌شود که بیش از ۶۲ درصد اهداء کنندگان خون مستمر هستند و ۹۴ درصد اهداء کنندگان خون را مردان و مابقی را زنان تشکیل می‌دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.