عقب نشینی تل آویو از مواضع خود در برابر مذاکرات وین؛

مخالف توافق هسته‌ای خوب نیستیم!

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری اعلام کرد در بین مقامات رژیم بر سر اینکه یک توافق خوب چه توافقی است اختلاف نظر وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، یائیر لاپید، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز ادعا کرد: «نخست وزیر، وزیر جنگ و من گفته ایم که مخالف هیچ توافقی نیستیم. یک توافق خوب، چیز خوبی است».

امروز (دوشنبه) در حالی که قرار است مذاکرات وین از سر گرفته شود، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس خبری گفت که مخالف توافق خوب نیست، اما در بین مقامات این رژیم بحث شدیدی برسر این مسئله در گرفته است که توافق خوب چه مواردی را شامل می‌شود.

وی همچنین ادعا کرد که مذاکرات وین به جای خوبی نخواهد رسید، اما با طرف‌های توافق برای گرفتن نتیجه بهتر همکاری خواهد کرد.

اظهارات جدید مقامات رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که در مذاکرات پیشین، شاهد تندروی‌های بیشتری از جانب آن‌ها بودیم. اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی پیش‌تر از نمایندگان پارلمان انگلیس خواسته بود در قبال ایران سخت‌گیری کنند چرا که به ادعای او ایران به سرعت در حال دستیابی به سلاح هسته‌ای است!

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز ماه گذشته در اظهاراتی تند اعلام کرده بود حتی اگر آمریکا به توافق‌هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران بازگردد، این رژیم به اقدامات خود علیه ایران ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۴ دی ۱۴۰۰
قیافه رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۴ دی ۱۴۰۰
دروغ میگه اینا کلا با هر توافقی مخالفن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۳ دی ۱۴۰۰
سلام.مرگ بر اسرائیل وحشی و آمریکا و حامیانشان در داخل که گرانی راه انداختند.گرانی دههابرابری خودرو،احتکار با تکنولوژی مربوط به سی سال پیش در دولت تدبیروامید که کمی ادامه یافت،ظلم در حق مردم ایران است،واردات خودروهای معمولی باکیفیت بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم را باز کنید تا انحصار و دلالی شکسته شود و قیمت‌ها کاهش شدید یابد تا جان و مال مردم در امان باشد.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۳ دی ۱۴۰۰
این عقب نشینی نیست نشون می ده اونها می دونن چی می خوان و برنامه هاشون رو متناسب با شرایط و هدف تنظیم می کنن در حالی که هدف ایران واقعا معلوم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۳ دی ۱۴۰۰
با سلام . پنج کشور هسته ای مجوز غنی سازی بالای 3% را دارند . روسیه . چین . امریکا . فرانسه . انگلیس . و بقیه کشورها فقط غنی سازی تا 3% را دارند .فقط در جنبه تحقیقاتی می توانند غنی سازی 20% را انجام و برای فروش به یکی از پنج کشور هسته ای جهان بدهند . حتی ژاپن . کره جنوبی . استرالیا . اسپانیا . .ایتالیا . المان . ... نیز مجوز غنی سازی بالای 3% ندارند . ظریف توانست مجوز 3% را برای ایران بدست اورد . سوال اینجاست ایا تیم مذاکره کنندگان موفق خواهند شد که مجوز غنی سازی 20و 60 درصد را برای ایران بدست اوردند و ایران نیز به جمع پنج کشور هسته ای جهان بپیوند و پنج به شش کشور تبدیل شود .؟
Iran (Islamic Republic of)
Hero
۲۱:۴۳ ۱۳ دی ۱۴۰۰
بچه بیا پایین
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۹:۰۴ ۱۳ دی ۱۴۰۰
با برجام یا بدون برجام فرقی نمی کند
اسرائیل باید از بین برود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۳ دی ۱۴۰۰
برو به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۳ دی ۱۴۰۰
فقط منتظر اجازه شما بودیم:(
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۳ دی ۱۴۰۰
ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست.
آخرین اخبار